Själv räknar jag till 28 egna poster.Dr. Frankenstein said:Möller: 16
har jag gjort fel..Möller said:Själv räknar jag till 28 egna poster.Dr. Frankenstein said:Möller: 16
Ändrade till blank i mitt senaste inlägg.Vicotnik said:Själva röstlägget är korrekt.
För att förtydliga det utan alla flytter av röstningar så ser röstläget ut som följande:
Dr. Frankenstien: 2 (unfair, Lu-kaazh)
Maniac: 1 (Recca)
Paxen: 5 (Möller, Dr. Frankenstein, Konrad Konvalj, Maniac, Vicotnik)
Vicotnik: 2 (Vimes, Korpa)
Vimes: 1 (Paxen)
Jag vet inte. Vi fick något ur mig, ur dig, ur unfair och ur Vimes. Det är väl rätt hyfsat? Eller vill du ha mer?Dr. Frankenstein said:Det känns som många drev kommer igång dvs 2-3 röster sen läggs dom bara ner.
Är lite det jag menar.Möller said:Och det nuvarande drevet mot Paxen har ju inte hållit på så länge. Där har vi ju inte gett upp (fast det känns som om folk drar sig ur när Paxen försäkrat om att han ska skriva, jag är inte så säker på att det är smart).
Jag håller med Dr. Frankenstein här, det känns som dreven kommer av sig och jag upplever att väldigt många här är rädda att ha röster på sig. Lite som om att ha en röst på sig är lika med att ha digerdöden för många här.Möller said:Jag vet inte. Vi fick något ur mig, ur dig, ur unfair och ur Vimes. Det är väl rätt hyfsat? Eller vill du ha mer?Dr. Frankenstein said:Det känns som många drev kommer igång dvs 2-3 röster sen läggs dom bara ner.
Maniac går inte att dreva mot. Han slingrar sig i än mer förvirrande rökridåer. Fain-drevet var menlöst, men jag räknar med att ta upp det på söndag.
Och det nuvarande drevet mot Paxen har ju inte hållit på så länge. Där har vi ju inte gett upp (fast det känns som om folk drar sig ur när Paxen försäkrat om att han ska skriva, jag är inte så säker på att det är smart).
Smrtihara har inte röstat, jag anser att det är en viktig skillnad.Vicotnik said:Dr. Frankenstien: 2 (unfair, Lu-kaazh)
Maniac: 1 (Recca)
Paxen: 4 (Möller, Dr. Frankenstein, Konrad Konvalj, Vicotnik)
Vicotnik: 2 (Vimes, Korpa)
Vimes: 1 (Paxen)
Blankröster: 3 (Fain, Maniac, Smrtihara)
Är det inte just därför han går ut med just beväpning?Vicotnik said:Varför väljer du att gå ut med din beväpning och inte kön? Trots att Vimes har gått ut med info om att vapen coh förmågor kan höra ihop.
Men säger inte Vimes motsatsen? Att beväpning är knutet till förmågor, inte till ett förhållande med demoner?Paxen said:Beväpning: Vimes säger att "Vissa vapen är kanske knutna till vissa förmågor och så vidare". Just nu vet jag inte vad detta kan betyda, mer än vad vimes säger. Möjligtvis att demoner hör till en viss vapengrupp, jägarna till en annan.
Ah, justja. Du var för massoutning. Smidigt.Paxen said:Anledningen till att jag valde att avslöja min beväpning är att majoriteten har avslöjat sin beväpning.