Konrad Konvalj
Myrmidon
Du har hintat om att du har något av vikt hela tiden, och nu har du släppt på din information.Lu-kaazh said:Jag skulle helst välja av avslöja min information istället för kön/vapen.
Det vill jag göra eftersom informationen jag sitter på känns väldigt viktig för byn, och att jag inte ser någon poäng med att hålla den inne, snarare tvärtom att det skulle vara dumt att hålla det för mig själv i fall jag skulle bli natt dödad.
min info säger att det finns minst en jägare som sålt sin själ till demonerna.
jag tycker det här känns viktigt eftersom jag tror det betyder att det finns minst en jägare som är skurk.
vilket leder till nästa fråga, kommer vi få veta att han var ond om vi röstar ut den?
Visst kan det var ett blåljug, men jag tror på dig. Mina misstankar mot dig har inte varit så speciellt starka trots att du inte varit så aktiv. Du har en teori, och den teorin är jag också inne på. Någon av de 5 (Vicotnik, Dr. Frankenstein, Möller, Konrad Konvalj och Recca) som röstade på Fain är en ulv.
Min tanke var att hoppa på drevet gentemot dig, men nu är det dags att gå vidare mot den siste i gruppen.
Röst: Smrt.