Men hur börjar vi denna runda bäst? Förra rundan gick ju bra, då vi fick ut en varulv, men hur gör vi denna runda? Ska vi gå ut med kön? Ska vi avslöja saker vi vet? Ska vi bara sitta och vänta på ulven?
Här undrar du lite om hur vi (byn/gruppen) skall gå tillväga denna runda.
Personligen tycker jag att det är dags att outa kön, då jag tror några sitter på info om det.
Okay. En personlig åsikt om hur vi (byn/gruppen) skall gå till väga, och även ett antagande om att några sitter på info om kön.
Jag inser mycket väll att mitt kön höjer mig över skyarna när det kommer till att bli misstänkt, men det är smällar man få ta.
Jag är KVINNA
Trots att du tror att några sitter på information gällande kön, och en möjlig koppling till ulvarna, och dessutom vet du att två kvinnor är ulvar så kastar du fram din vagina. Du frågar först om hur du vill att vi skall gå tillväga, och sen tar du ett rätt märkligt beslut utan någons sammtyckande baserat på att du Personligen tycker att det är dags att outa kön.
Varför jag outar:
Jag outade här för att byn får veta, ifall diskussioner kommer igång när jag inte har tillfälle att slänga in min info.
Alltså. Varför skulle du inte få ett tillfälle att lägga fram din information? Vimes information: Det är två kvinnor som är ulvar dök upp 30 minuter innan gong-gongen.
Då jag tror någon sitter på info om det var något jag skulle ta bort sen, men glömde. Någon hade redan sagt det att det var varulvar hos kvinnorna om inte jag minns fel.
Du har påpekat vid ett flertal gånger att du skall tänka dig för innan du skriver. Här gör du ju absolut inte det. Några inlägg tidigare efterlyser du en sammanställning, och den ger jag dig. Där står det klart och tydligt att Vimes sagt: Jag vet att två demoner är kvinnor. Här skriver du: Någon hade redan sagt det att det var varulvar hos kvinnorna om inte jag minns fel.
Kort och gott skiter du ju blanka fan i min post med en sammanställning. Du ser inte längre än varulvsnosen du har mitt i ansiktet.
+ att jag tycker det är viktigare att dreva mot varulvar nu än att dreva för information, men det är kanske bara jag.
Den här förstår inte jag.
Riktigt bra inlägg Vimes, jag skulle dock vilja att Dr.Frankenstein svarar lite innan jag lägger min röst. Jag tror på din förmåga att finna varulvar, men jag vill helst se båda sidor av Frankenstein myntet först.
Trots att Vimes ber oss alla att inte använda honom som en varulvssniffare. Du vill se båda sidorna av myntet innan du lägger en röst, okay. Så du vill att Dr.F skall outa utan press på grund av det Vimes skriver..
Även jag hoppas att jag inte sabbat något med att outa kön, men det tror jag inte.
Någonstans borde det ha framgått för dig att vi inte skall slänga ut saker utan press, sammförstånd och liknande.
Då Dr frankenstein inte verkar komma med något mot argument denna runda så tar jag och lägger min röst där iallafall tills dess att annan info kommit upp.
Röst: Dr Frankenstein
Rent tidsmässigt pratar vi inte om timmar direkt, och jag anser att Dr.F gör rätt. Varför skall han börja snacka utan press?
Om nu alla vill veta, jag gjorde det av två anledningar.
Den första anledningen var att jag vill ha det överstökat, då jag tycker det är dags att outa kön nu för oss som inte har gjort det.
Det andra är att jag sitter på info om kön.
Har redan nuddat det här inlägget. Om du nu sitter på kön så har du ju stjälpt dig själv genom att pumpa ut ditt kön innan ulvarna har visat sina. Eller är jag helt ute och cyklar?
titta på mina senare inlägg så har jag redan sagt hur jag menar, är det mer du vill veta så kan jag gärna svara, men tyvärr har jag svårt att beskriva rakt ut hur jag menar.
Och jag ursäktar om jag är framme för fort, men då jag inte hängde med något förra rundan så vill jag gärna vara på helt från början, och jag tycker att Vimes la fram övertygande argument, min röst är mer för att lägga en röst som kan pressa, men det verkar ju endast få omvänd effekt.
Det jag ville få fram till Dr.F var att det var bra att han inte slängde ur sig en massa saker på grund av en röst från Vimes som sedan blev till 2 röster. En från Vimes och sen en från dig. Dr. F gör det bra i mina ögon sätt. Att du sätter press är det väl inget fel på alls. Det är ju så vi jobbar.
Jag har redan sagt att det med " då jag tror några sitter på info om det." skulle jag ta bort innan jag postade, men missade det, och då man inte ändrar så har jag fått leva med det, var det något mer som inte gick ihop så får du gärna säga vad.
Slarv igen alltså. DU som skulle vara så nogrann, och tänka dig för.