Dr. F alltså..Vimes said:Tack för spel Vico och Möller, och Maniac! I varje fall Möller kommer jag sakna på spelplanen.
(Btw: jag tror att en bybo dödade Maniac. Någon med kniv.)
men varför?unfair said:Jag gillar inte att alla bytte från Lukas så snabbt i slutet, det kändes som att vi hade någon ulv där då det gick för välvilligt och ingen direkt försvarade sin röst.
Berätta mer. Känns som att du hade för mycket information ifall det också står att bybor med kniv är farliga i ditt PM.Vimes said:(Btw: jag tror att en bybo dödade Maniac. Någon med kniv.)
Alltså, för att förtydliga, jag gillar konsekvensen men inte tillvägagångssättet. Jag förstår att ingen ulv vill stå kvar och ensamt rösta på dig, men det gick för snabbt. Varför?!Lu-kaazh said:men varför?unfair said:Jag gillar inte att alla bytte från Lukas så snabbt i slutet, det kändes som att vi hade någon ulv där då det gick för välvilligt och ingen direkt försvarade sin röst.
borde inte varulvarna vilja att vi plockade mig istället för en av sina egna?
Var Möller siaren?Vimes said:BO-FUCKING-YAH!
Jobbigt det här med att vi torskade två. Manaic verkar dock inte räknas till jägarnas skara. Möller var tyvärr vår siare är jag rädd... vem var det som outade sig som väktare, och vad fan höll du på med?
Nu ska jag gå med hundar, ta ett varmt bubbelbad med trevligt sällskap och sedan sova. Återkommer imorgon.
En sak till bara:
BYN REGERAR! Vi är så jävla grymma. Det är äntligen dags för byvinst!
Jag kan säga att jag dödade inte någon.Konrad Konvalj said:Dr. F alltså..Vimes said:Tack för spel Vico och Möller, och Maniac! I varje fall Möller kommer jag sakna på spelplanen.
(Btw: jag tror att en bybo dödade Maniac. Någon med kniv.)
Kniv:Möller, Dr. Frankenstein
Så länge alla har outat sanningsenligt och det kan vi ju inte hugga i sten direkt.
Så klart jag fortfarande borde räknas som misstänkt. Men tänk på att:Recca said:Är det möjligt att demonerna kan använda en kraft som gör att de tar bort möjligheten för oss att se faktion på den de dödar? Kanske kan användas en gång i spelet bara och då valdes Maniac och kraften dödade även Maniac? Då skulle Unfair fortfarande kunna vara misstänkt, samtidigt som hans förmåga blir obrukbar?
Äsch. Jag känner mig alldeles för oerfaren för att göra sådana spekulationer.
Nu tänker jag gå och lägga mig. Natti.
Enligt fluffet:Fain said:Jag reagerade med på att Maniac inte gavs någon fraktion. Kan han ha varit Shapeshiften?
Och jag tyckte det var passande att svara nu, eftersom jag kommer vara frånvarande 08-14.Fain said:Kan mycket väll stämma, det var bara jag som slängde ut en fråga.