Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Tja det är rätt lätt att få reda på då jag kommer att dö antingen av utröstning vilket kommer visa att jag hade rätt eller av att varulvarna river mig i bitar vilket visar att jag har rätt.
Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.Lu-kaazh said:Fain said:Då är min information jag fått från min siarförmåga helt konstig, då den säger att du inte är beväpnad med en kniv utan med ett gevär.
För er som inte har listat ut det nu, jag är vapensiare, och det är min förmåga
Du måste vara ulv eller så har du en trasig siarförmåga
jag vet att änglar använder kniv.
Frankensten har kniv och säger att ha när ängel.
om inte frankensten är en varulv som sitter på samma vetskap som jag har så måste det betyda att du ljuger.
Det kan betyda att ni varulvar visste att de med kniv var änglar (=siare), och att det var därför ni dödade Möller.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Jag vet och jag tror på dig.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
men tycker inte du att det känns som lite väl mäktig förmåga till varulvarna?Vimes said:Det kan betyda att ni varulvar visste att de med kniv var änglar (=siare), och att det var därför ni dödade Möller.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Eller hur?
Intressant.Vimes said:Det kan betyda att ni varulvar visste att de med kniv var änglar (=siare), och att det var därför ni dödade Möller.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Eller hur?
Då vill jag påstå att spelet är felkonstruerat.Vimes said:Det kan betyda att ni varulvar visste att de med kniv var änglar (=siare), och att det var därför ni dödade Möller.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Eller hur?
Nej. Det är väl snarare en bra safeguard mot att massoutning är bra. I MC-spelet visste varulvarna att de mäktigaste byborollerna var brödraskapare. Det är dessutom mer sannolikt än att det finns två siare.Lu-kaazh said:men tycker inte du att det känns som lite väl mäktig förmåga till varulvarna?
Då blev Möller mördad av varulvarna, medan Maniac är det fortfarande oklart kring.Lu-kaazh said:Jag bekräftarDr. Frankenstein said:Min roll är en man som är beväpnad med en kniv dock är han ingen människa utan en ängel. Jag kan inte ljuga och jag kan se vem som är demon. Jag siade Paxen första rundan och han var inte en demon.
Frankensttein och möller var våra änglar som jag har svurit att beskydda.
en fråga var det verkligen smart att gå ut med?
du är ju en av powerrollerna?
Smrt kan vara väktare sammanlagt fyra gånger åt vem som helst (sig själv inräknat). Det är väldigt mäktigt.Lu-kaazh said:men tycker inte du att det känns som lite väl mäktig förmåga till varulvarna?Vimes said:Det kan betyda att ni varulvar visste att de med kniv var änglar (=siare), och att det var därför ni dödade Möller.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Eller hur?
Jag vill tillägga att jag är väldigt nyfiken på VARFÖR du valde att sia just Dr Frankenstein. Han har ju inte direkt varit i hetluften under runda 1.Paxen said:Då blev Möller mördad av varulvarna, medan Maniac är det fortfarande oklart kring.Lu-kaazh said:Jag bekräftarDr. Frankenstein said:Min roll är en man som är beväpnad med en kniv dock är han ingen människa utan en ängel. Jag kan inte ljuga och jag kan se vem som är demon. Jag siade Paxen första rundan och han var inte en demon.
Frankensttein och möller var våra änglar som jag har svurit att beskydda.
en fråga var det verkligen smart att gå ut med?
du är ju en av powerrollerna?
Fain, du har lite att förklara som sagt. Du har en siarförmåga ang vapen. Har du någon egen förklaring kring varför du har siat, enligt Dr.Frankenstein, fel?
Nej. Det var du inte ser jag nu. När jag har kollat igenom. Möller var först med att gå ut med vapen. Du var först med kön.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Vänta här nu lite.Vimes said:Nej. Det var du inte ser jag nu. När jag har kollat igenom. Möller var först med att gå ut med vapen. Du var först med kön.Dr. Frankenstein said:Jag var den första att gå ut med vapen. Vad det betyder är upp till er.
Det är väldigt konstigt att du inte håller koll på de här grejerna med tanke på att kniv=ängel.
Röst: Dr. Frankenstein - med dubbelemfas.
Jag har svårt att se det på samma sätt som du. Först detta med ifall vi är ulvar, om jag och Maniac var ulvar så skulle det innebära att jag var ensam ulv kvar. Farligt?Paxen said:Möller och Maniac försvann i runda 1. Det finns ju ett par olika sätt detta kan ha gått till.
Maniac gav upp, Möller blev mördad, Möller och Maniac mördades.
Sen har jag ytterliggare en gissning, och det är att Maniac mördades av bybor. Någon/några av oss kan ha någon förmåga som gör så att dom kan välja en person som dom vill "rena" (dvs ta bort demonen som kontrollerar sin värd). Dock, pga infon från Maniac och Unfair om att dom var bröder så tror jag att Maniac var den som hade sålt sin själ, i det fallet så vet jag inte riktigt hur det fungerar.
Jag tycker det är viktigt att reda ut huruvida Maniac eller Unfair var och är varulvar, bland det viktigaste vi måste reda ut.