(4) Unfair: K.K, Vimes, Smrtihara, Fain
(2) Smrt: Recca, unfair
(2) Fain: Lukas, Paxen
Jag är inte heller 100% säker, men vem är det egentligen. Unfair´s ovilja att hjälpa byn tycker jag är ett rätt starkt tecken på ulvighet, och sen tror jag inte ett skit på att alla pistoler är gröna.
Men ni som är väldigt osäker, typ Recca (som röstar på Smrt.) misstänker alltså att det sitter ett gäng med ulvar och röstar ut Unfair eller?
Jag har ju greppat att i alla fall Recca har Smrt. högst upp på sin lista, och sen kommer Fain/Lu-kaazh efter det.
Som det ser ut nu håller en av ulvkandidaterna på att rösta ut Fain (nämligen Lu-kaazh) och de andra ulvkandidaterna Fain/Smrt håller på och röstar ut en bybo (Unfair).
Har jag uppfattat dig rätt då Recca?
Om vi kollar tillbaka hur det gick förra gången så lyckades Recca övertyga många att ta ut Korpa. Med all rätt visserligen för det pingade varulv lite här och var.
En av de som inte tvekade en millimeter på att haka på Recca´s resonemang var Unfair, och i slutändan stod det ju trots allt mellan dessa två. Sen var Unfair även benägen att hänga Dr.F, vilket också är ett starkt tecken.
Ta er samman och häng Unfair nu.