förlåt, jag måste ha missat det, men när erkände du att det var du som sålde din själ?Konrad Konvalj said:En annan bra kandidat är ju jag, och det på grund av att jag kan med lite flyt hitta på den Demon som jag har sålt min själ till.Vimes said:Jo, du är en mycket möjlig kandidat för varulvarna att döda i slutet av den här rundan. Samtidigt, du är i princip helt grönad, det ger dig en bra position genom hela den här rundan. Använd den väl!Paxen said:Jag har kunnat sova ett par timmar och det första jag vill säga är: Jag är fucked.
Jag är, som det ser ut hos dom flesta, grönad. Det älskar ju varulvar!
Konrad Konvalj
Möller
Vicotnik
Maniac
Korpa
Dr. Frankenstein
Paxen, grön enligt Dr.F
Unfair, kollad av mig men inte "min" Demon
Smrtihara, kollad av mig men inte "min" Demon
Jag har 4 stycken att välja bland, men om Fain röstas ut finns det bara tre kvar. Det ger mig ju trots allt 33% chans att hitta en Demon som kanske är den som jag sålt min själ till. Det skulle lika gärna kunna ha varit Vicotnik, men det lär jag ju aldrig få veta.
Av dessa 4 känns det som ett rätt logisk val att välja Lu-kaazh för min del eller har jag fel?
Fain
Recca
Vimes
Lu-Kaazh
Mest på grund av att han från start har haft koll på att det har funnits en Jägare som har sålt sin själ till en Demon.
Av dom som finns kvar så är det Unfair som känns mest skum, och pga den informartionen vi har fått så känns det just nu som det valet vi ska göra.
Min Röst: Unfair