Alla har vi varit paranoida detta varulvsspel, vilket är just meningen.Recca said:Jag hamnade i samma sits när K.K var på mig. x.xKorpa said:Jag tänkte aldrig på att en ev. DTF kunde finnas gömd bland de med pistoler och därför skrev jag att alla med pistoler var bybor.
Iofs var jag rätt pressad i slutet av runda två och det var så nervigt att jag darrade på riktigt. ^.^
Jag är glad att jag var med samtidigt som jag fortfarande skäms över att jag inte var överdrivet aktiv.
Balansmässigt kan jag inte uttala mig riktigt, det fanns en hel del häftiga förmågor som gjorde spelet oförutsägbart och jag gillade det! Att det sedan hade gynnat byn med massoutning från början gör inte så mycket, det ska en del till för att det ska bli massoutning.
Fast oron gick så småningom över till att jag blev sur istället. xD
Förlåt för att jag fick dig utröstad. >.<' På slutet av den rundan hade jag t.om. lite ångest för jag trodde inte ens riktigt på att du var demon utan ville bara bekräfta din information. Plus att jag var inne i paranoida fasen precis då.
Jag tyckte att denna byn var skitbra. För det första, vi tog varulvarna på 4 rundor. 4 RUNDOR!! Det är grymt bra.
För det andra så var vi väldigt duktiga på att skriva, fram tills runda 4 då vi i princip redan hade klart för oss vem vi skulle ta ut efter bara ett par dagar. På det sättet så har man tömt ut all information så att man istället kan fokusera på hur man röstar, och hur alla andra röstar.
Om jag hade blivit tagen av varulvarna efter tredje rundan så hade byn vunnit, det är jag säker på.