Nejdå!
Det blir lite knepigt om man inte surfar där hemma. Det är inte så trevligt att lägga till ett nytt epostkonto i t.ex. outlook express för varje dator som man surfar från. På vissa datorer måste man t.om. ha någon form av adminlösenord för att få lägga till ett nytt konto.
Om man sitter hemma med bredband, eller har en "egen" dator på jobbet är det inte så jobbig att ha igång ett epostprogram konstant och inställt att det skall kolla om man fått mail t.ex. var 5:te minut, men nu har inte hela världens befolkning bredband /images/icons/frown.gif
Det fina om man skulle få ett privat meddelande är att man skulle märka det genast, åtminstone om man, som jag, läser inlägg i ett webläsarförnster och har upp kontrollpanelen i ett annat och uppdaterar kontrollpanelen regelbundet för att se om det kommit ngt nytt inlägg i någon av sina favoritforum.
Appropå det, skulle det gå att fixa så att man har ett skilt förnster med sina favoritforum (alt. kontrollpanelen) som uppdateras konstant.
Jag vet att det går att fixa med relativt enkel HTML kodning, men det skulle ju förstås belasta servern mera, och det vill man kanske inte, för då går allt annat slöare istället. Jag tror inte att det skulle vara bra om kontrollpanelen automatiskt skulle uppdateras, det skulle bli lite väl rörigt, men en möjlighet att göra så att den uppdateras automatiskt, det skulle vara bra!