chrull
Stockholm Kartell
Fast efter att ha sagt "Wääääääh, trådad visning är borta nu drar jag till ett annat forum" och "platt visning är som koncentrationsläger!" så kanske du har försakat din rätt att kalla något för "extremt överdrivet"?Ymir;n2434 said:nej, vi får ju självfallet försöka etablera en praxis kring hur kommentarerna bör användas. Men att skrika blä! de suger! ta bort dem asap! är extremt överdrivet, och cirka tio ggr mer gnälligt än när jag råkade bli lite fatalistisk ett tag eftersom min standardvisning trådat inte fanns på det nya forumet. För tusan folket, vi har en ny kool funktion här, kan vi inte bara lära oss använda den istället för att kväva den i sin linda?
Men sen håller jag med dig. Om folk lär sig använda kommentarer för just små kommentarer eller en OT-diskussion så ser jag bara bra saker med kommentarerna.
Ymir said:Platt visning -är- lite som ett koncentrationsläger, for the record. Men inget annat forum har ju trådad visning heller, och jag skyller på att jag var tvungen att stanna här eftersom spelen jag skriver har sina officiella forum på wrnu ^__^ Plus att jag snabbt fick något nytt att irritera mig galet mycket på, och då tvangs jag liksom efter det förra utspelet att hålla mig på halster och bara påpeka det väldigt väldigt, försiktigt och hoppas att någon fixade det snart.
Rymdhamster said:Jo, platt visning är lite som koncentrationsläger ungefär som trådad visning är ungefär som slaveri. Långa kedjor som folk ständigt försöker bryta.