Okej, det är ingen stor grej, men på sida 15 i dagens kulturdel rekommenderas Svavelvinter-rollspelet under rubriken 4 x nya vuxenbilderböcker. Man får vara glad när rollspel syns i media över huvud taget.
/tobias
/tobias
Sidan 17 ska det vara.Gurgeh said:Okej, det är ingen stor grej, men på sida 15 i dagens kulturdel rekommenderas Svavelvinter-rollspelet under rubriken 4 x nya vuxenbilderböcker. Man får vara glad när rollspel syns i media över huvud taget.
/tobias
Vi pratar väl bara om ett omnämnande, en artikel...?Bassejr said:Hoppas att det leder till ökat intresse för hobbyn. Och hoppas att folk söker sig hit och delar med sig av sin kreativitet till oss på forumet.
Det läses bevisligen, och diskuteras på rollspelsforum. Jag tror väl inte att en enda recension kommer att ge hela hobbyn ett uppsving till en modefluga, Men jag hoppas att vi kan få ett par nya huvuden i the roleplaying matrix för att vidareutveckla och sprida nya id´eer. Nya människor är alltid kul.CapnZapp said:Vi pratar väl bara om ett omnämnande, en artikel...?Bassejr said:Hoppas att det leder till ökat intresse för hobbyn. Och hoppas att folk söker sig hit och delar med sig av sin kreativitet till oss på forumet.
Vill inte vara negativ men du får det att låta som att folk fortfarande läser gammelmedia...
Jag bor i djungeln. Stockholmsupplagan ser säkert annorlunda ut än den jag får.Arfert said:Sidan 17 ska det vara.Gurgeh said:Okej, det är ingen stor grej, men på sida 15 i dagens kulturdel rekommenderas Svavelvinter-rollspelet under rubriken 4 x nya vuxenbilderböcker. Man får vara glad när rollspel syns i media över huvud taget.
/tobias
Vitulv said:Fan vad coolt!
Ska inte hoppas för mycket. Fast rollspel kommer nog aldrig dö ut ändå. Tycker det är så stort det behöver vara.Bassejr said:Hoppas att det leder till ökat intresse för hobbyn. Och hoppas att folk söker sig hit och delar med sig av sin kreativitet till oss på forumet.