Nekromanti Svavelvinter ute!

Insignia

Swashbuckler
Me too!

"Det känns väldigt lovande"

Det kan jag hålla med om. Jag har börjat läsa boken, och är än så länge odelat positiv :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Det kan jag tänka mig !!
Känns som en synnerligen spännadne grej att läsa boken åxå !
Ska ta & fixa den boken åxå så snart jag får lön ! :gremtongue:

PAX

Jordisk Äventyrare
Osar svavel

Tänkte bara kolla vad priset på boken var om man förbeställde boken?

Brior

Swordsman
signering sf-bokhandeln lördag 22 maj

Kom gärna dit imorgon mellan 13-15 om ni bor i Stockholm. Jag ska sitta och signera och det vore väldigt pinsamt om ingen dyker upp.

/Erik G

Johan K

Gammal & dryg
Okey...

Jag ska sitta och signera och det vore väldigt pinsamt om ingen dyker upp.
Nu är jag en såndär som gillar böcker som är signerade, då speciellt av författaren !! :gremtongue:
Vad är chansen att få ett signerat exemplar, om man nu tyvärr inte har chansen att var i Sthlm... :gremfrown:

/ Johan K, som gillar signerade exemplar !!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: signering sf-bokhandeln lördag 22 maj

Du kommer inte att dyka upp som hedersgäst på några framtida konvent? Du låter nämligen som ett givet val, särskilt nu när du har en rykande färsk bok på ingång.

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Önskar sig Brior till LadyCon + Radiotjat

... men det är väl en utopi.

Hörde dessutom herrn berätta om sin bok idag klockan 11... eller strax efter. Det blev en del snack om rollspel av någon outgrundlig anledning också... :gremsmile:

Väntar själv med spänning att kunna köpa boken, inte för att jag upplevde äventyren i förstahand (visst är jag tillräckligt gammal, men sen att börja spela) men för att det hör till "svensk rollspelskultur". Och dessutom kommer det bli urskojjigt att försöka lista ut om man känner/är bekant med någon av förlagorna för individerna... :gremsmile:

Brior

Swordsman
Re: Önskar sig Brior till LadyCon + Radiotjat

LadyCon?

"Conman" har man ju stött på i skojarfilmer, men LadyCon var obekant tills jag letade lite i trådarna.

När är det då? Jag såg lite olika uppgifter i trådarna och orkade inte fläta ut dem kronologiskt. Kanske passar det, kanske inte, för som någon sade så är junihelger för det mesta hårdbokade.

Ni som läst Svavelvinter får för övrigt gärna tycka till, om inte här så www.svavelvinter.nu. Jag behöver lite synpunkter inför tvåan.

Hälsar
Erik G