Nekromanti Svavelvinter...

Topplista

1. Svavelvinterkampanjen
2. Free city of Krakow (+de moduler som utvecklade området) (T:2000)
3. Enemy within kampanjen (WHFRP)
4. Dragonlance kampanjen (ADD men vi körde den till EDD)
5. Armies of the night (T:2000)

Staffan

Myrmidon
Fem stycken bara i PHB 3e (NT)

här var det ingen text, nej.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Re: Sämst? (OT)

Det där är åtminstone världens mest kritiserade modul. Stackars McCracken eller vad han nu hette....han måste nog ha hoppat ut för ett torn eller något om han läste det där....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Nänä

MacKracken har tydligen besvarat sådana och liknande inlägg med kärnfulla motanklagelser, typ "jag har rätt, ni har fel, jag är bäst, ni är sämst". Och glatt fortsatt göra sina starkt kritiserade moduler. Vilket i och för sig är rätt, man ska inte knäckas av kritik.

Ungefär samma upplägg som jag själv använder när jag bemöter kritik mot mina egna prylar.

;-)

MVH

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se

Nero_UBBT

Warrior
SL-vi ska spela Sarkat Hans gravvalv Spelare:No!!!

Det kan ju knappast finnas något äventyr som är sämre än Sarkath Hans gravvalv till Drakar och Demoner...

Jaha...(extremt OT, helt otroligt OT)

Frågan är nu vem man ska tycka mest synd om, Världen som får läsa McKrackens alster eller McKracken som innerst inne måste i alla fall känna sig ganska trakasserad. Eller något sådant. För övrigt förstår jag bara inte hur du har tid att besvara ett inlägg mitt på dagen. Eller att jag har tid att besvara det. Eller att jag lägger ner tid på www.rollspel.nu. Men det är en annan fråga. Betyder det att rollspelare är oförsiktiga med hur de använder sin tid eller vad kan det betyda? Gahha, jag blir bara förvirrad av dessa frågeställningar....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.