Nekromanti Svavelvinter

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag är lite förvånad över att det inte redan finns en tråd om det här, så jag får väl starta en.

Järnringen smygsläppte det här sent igår kväll. Visserligen hade väl alla redan listat ut att det var på gång, men lite intressant är det i alla fall.

/tobias

Johan K

Gammal & dryg
Coolt !!!

Woohoooo !!
Det här var ju spänande ju !! Nu vet jag vad man ska vänta på & läsa !!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Väldigt trevlig hemsida. Jag kommer sannolikt att köpa och läsa böckerna även om jag personligen inte har lika starka band till just Trakorien som många andra. Någon som vet något mer om gänget bakom Svensk fantasy? Har det någon kopplingt till Järnringen?

Storuggla

Champion
"Någon som vet något mer om gänget bakom Svensk fantasy? Har det någon kopplingt till Järnringen? "

Svensk Fantasy är Järnringen. Kollade deras forum på mutant.nu och.. ja, där står det.

Storuggla, ugglar

Eksem

Champion
Vi hade rätt, vi hade rätt! Ja, alla hade vi rätt, utom Foggmock :gremwink: . Och jag själv var något utav en Jonas Tvivlaren, men jag hoppades ju i alla fall att det var så.

I vilket fall ser jag sjukt mycket fram emot att läsa boken, och bläddrar just nu igenom min vältummade Trakorienbok för jag vet inte hur många gånger i raden.