wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag har en vision; ett nytryck av Svavelvinterkampanjen. Detta skulle yttra sig som en enda tjock bok med alla delarna i, a4 eller motsv, och så tjock att den får plats med alla delarna. Lite mindre text, effektiv layout, billigt papper ev skippa någon bild här och där, mjuka pärmar för att hålla nere priset.
Saker som talar för:
Har ni försökt få tag på de gamla böckerna? En komplett uppsättning går på i runda slängar 2000 pix om man köper från www.hobbyspel.com, det borgar ju för att det finns ett stort intresse.
Svavelvinter är (tycks det) det "bästa" som gavs ut till gamla DoD.
Saker som talar emot:
Svavelvinter är så dyrt för att det är samlarvärde i det, ingen köper det för att de vill spela det egentligen, bara för att stoppa i sin klimatkontrollerade samling.
Rättigheterna till det, måste bli ett attans jobb att få dem.
Och så den sista punkten, jag själv har varken tid, pengar, kontakter eller egentligen intresset för att driva ett sådant projekt. Och de som står bäst till att göra det, Riotminds, har säkert egna saker på lur. Men dock, de är ett företag, och om det finns tillräckligt intresse kanske de gör det ändå. Vad tycker och tror ni andra?
Saker som talar för:
Har ni försökt få tag på de gamla böckerna? En komplett uppsättning går på i runda slängar 2000 pix om man köper från www.hobbyspel.com, det borgar ju för att det finns ett stort intresse.
Svavelvinter är (tycks det) det "bästa" som gavs ut till gamla DoD.
Saker som talar emot:
Svavelvinter är så dyrt för att det är samlarvärde i det, ingen köper det för att de vill spela det egentligen, bara för att stoppa i sin klimatkontrollerade samling.
Rättigheterna till det, måste bli ett attans jobb att få dem.
Och så den sista punkten, jag själv har varken tid, pengar, kontakter eller egentligen intresset för att driva ett sådant projekt. Och de som står bäst till att göra det, Riotminds, har säkert egna saker på lur. Men dock, de är ett företag, och om det finns tillräckligt intresse kanske de gör det ändå. Vad tycker och tror ni andra?