solvebring
Superhero
Kära mor överraskade mig och vann Svenil åt mig på tradera. Hon brukar vara snäll och överraska med att plocka hem något rollspel eller så då och då. Sedan hon upptäckte tradera tror jag bannemej hon handlar bara för det är kul.
- God bless her!
Jag har inte fått prylarna ännu, men det kanske blir snart eftersom jag och sambon kommer att resa "hem"över när käre gamle farsgubben fyller år. Nåväl, jag har kollat lite på äventyren på Svenil Games och kort sagt verkar det astufft och så där alldaglig hippietrevligt.
Spelet verkar ju helt klart skilja sig från mängden och det där med lätt och ledig - ibland vagt - skruvad humor känns ligga till grunden för vad Svenil respresenterar.
Vad säger ni om Svenil?
Finns det något man bör tänka på när det gäller mer lättsamma spel?
Har ni några övriga kommentarer?
Följdfråga:
1. Vad anser ni över huvud taget om lättsamma rollspel; Kanon eller kalkon?
2. Varför?
- God bless her!
Jag har inte fått prylarna ännu, men det kanske blir snart eftersom jag och sambon kommer att resa "hem"över när käre gamle farsgubben fyller år. Nåväl, jag har kollat lite på äventyren på Svenil Games och kort sagt verkar det astufft och så där alldaglig hippietrevligt.
Spelet verkar ju helt klart skilja sig från mängden och det där med lätt och ledig - ibland vagt - skruvad humor känns ligga till grunden för vad Svenil respresenterar.
Vad säger ni om Svenil?
Finns det något man bör tänka på när det gäller mer lättsamma spel?
Har ni några övriga kommentarer?
Följdfråga:
1. Vad anser ni över huvud taget om lättsamma rollspel; Kanon eller kalkon?
2. Varför?