Nerver av stål är dock, som det brukar vara med mina jävla spel, svårpåfåtagbart. Vill man ha det kan man dock kontakta mig. Kanske kan det driva mig till att skriva klart det! Det är inte så mycket kvar.gustaf s;n186188 said:Genesis' Svart av Kval, Vit av Lust och Nerver av Stål är båda suveräna spel. Spela dom!
Symbaroum är ett riktigt bra rollspel! Jag kan intyga att spelvärlden är väldigt cool och att den har ett enormt djup. Spelsystemet är enkelt och smidigt med fokus på rollspel.krank;n186036 said:Gillar man fantasy så är Symbaroum väldigt, väldigt snyggt. Spelvärlden verkar rätt cool också. Jag brukar inte gilla fantasy, men Symbaroums illustrationer gör mig spelsugen...
Bah till varsam regelrestoration. Jag har haft funderingar på att slå ihop Mutant 2089 och reglerna för A Dirty World.wilper;n186049 said:Mmm, det är bra grejjer. När det begav sig så spelade vi det rätt mycket, och när jag har återvänt till det senare har det känts riktigt bra också. Med den stadiga ström av rollspelsnekromati vi ser idag förvånar det mig att ingen har tagit de gamla böckerna+Bergting+varsam regelrestoration till Kickstarter.
Jo fast mina kompisars föräldrar har förbjudit oss att spela det och jag tror varken mina kompisar eller deras föräldrar blir glada om jag köper det.Jocke;n186404 said:Tycker att du ska kolla upp gamla hedliga Kult. En stor del av charmen med att spela ett rollspel som det står "rekommenderas ej till personer under 15 år" på är ju att vara under femton och spela det i smyg.
Det kommer dessutom med lite tur leda till att du ser lite gamla bra filmer som The Crow, Hellraiser 2 och The Brood.