Nekromanti Svenskt D&D-materiell?

Doats

Veteran
Finns det någon som översätter D&D-materiall, utöver de riktigt gamla Drakar&Demoner? Tänkte åt hållet av DM-screens, formelkort och andra fina småsaker som gör spelet lite, lite roligare. Börjar bli lite uttjatat med ghettoöversatta word-dokument printade på stadsbiblioteket :p Och ja, min google-fu är svag.

Lite på samma bana men inte exklusivt till D&D, vet någon om det finns ett företag i Sverige som säljer grafpapper modell suddbar tuschpenna? Alltså i stuket av http://www.amazon.com/Battle-Erase-White-Markers-Eraser/dp/B004CP4FJ6. Nu är det ju inte allt för dyrt att importera, men det är ju lite skönare om det finns inom riksgränsen.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Vad menar du med D&D-material? Drakar&Demoner har ju inte ett smack med D&D att göra.

De översättningar som finns är ju D&D Basregler/Expertregler från Titan Games (och dem kommer det garanterat inte ut mer material till) och min inofficiella översättning av SRD:n till D&D3 (och den kommer jag nog inte heller att göra mer till).

Sedan finns ju Dunder&Drakar från Titan Games som är starkt baserat på D&D och där kommer det absolut att komma mer material.

Vilket D&D är det du tänker på?

Doats

Veteran
Fel av mig, menade såklart Dunder&Drakar. Satt och stirrade mig blind på tradera tidigare och Drakar&Demoner fastnade i skallen. Med materiell menar jag åt hållet av DM-skärmar översatta på Svenska och andra fina småsaker som gör livet marginellt lättare, inte just regelböcker och översättningar åt det hållet.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Okej. Dunder&Drakar har jag ju rätt bra koll på. :grin:?

Det finns inget 100% klar?t ännu, men det som är på gång närmast är en spelledarskärm och eVerktygen (Figurtecknaren, Monstervalvet, Fällgalleriet).