Hoppas Melodifestivalsverket kör samma lösning! Det skulle spara oss sjukt mycket skit-TV, och minimera andra-chansen-ångesten! Jag tror att Storbritannien kört med tärning för sina bidrag sen 80-talet.
//EvilSpook
//EvilSpook
Och ännu viktigare i alla fotbolls- och ishockeyturneringar så vi slipper den skiten också.Hoppas Melodifestivalsverket kör samma lösning! Det skulle spara oss sjukt mycket skit-TV, och minimera andra-chansen-ångesten! Jag tror att Storbritannien kört med tärning för sina bidrag sen 80-talet.
Jag har hört att statsministeromröstningen ska hanteras genom en 349-mamna-funnel under SL Norlén.Enligt vissa rykten kommer även nästa riksdagsval att avgöras med tärningsslag
Märkligt! Jag har hört att Norlén kör nåt År-noll-hack, med eviga misslyckanden, pressade slag och en massa dåliga tillstånd som följd.Jag har hört att statsministeromröstningen ska hanteras genom en 349-mamna-funnel under SL Norlén.
Amen !Och ännu viktigare i alla fotbolls- och ishockeyturneringar så vi slipper den skiten också.
Ja, men det är ganska elakt. Men så funkar det helt klart.Så… Hugger man bara av hans huvud och så spelar Queen medan man får hans krafter?
Ja, men det är ganska elakt. Men så funkar det helt klart.
STOP THE STEAL!!!!!Vänta... hur vet vi att hn inte fudgade/smörkolade tärningen?
Thangyaverramuch! Jag vill passa på att tacka mamma och pappa och kungen och hans helighet påve Franciskus och Stanley Kubrick och… (orkestern börjar spela)Sveriges bästa spelledare är således Krister Sundelin. Göteborgs coolaste katt i hatt. En av de mest välklädda personerna på GothCon år efter år. Skaparen av bland annat Järn, Hjältarnas tid och The Troubleshooters. Dessutom har han backat precis alla nördiga kickstarters någonsin. Utan tvekan en värdig vinnare. Stort grattis Krille!
I England har de redan börjat har jag hört.Enligt vissa rykten kommer även nästa riksdagsval att avgöras med tärningsslag. Oklart exakt hur det kommer att vara upplagt men benämningen "partiledaryatzy" har förekommit.
Jag godtar nomineringen (trots att tävlingen är avslutad).Jag nominerar @Lukas som 'lett den massiva The Darkening of Mirkwood för ett hopskrap forumiter i nästan två år och kampanjen börjar gå mot sitt slut. Han har fått spelet att flyta på väldigt bra, jag är alltid taggat att vilja spela (vi har spelat varje tisdag), det har varit skön stämning från världen, skön stämning i gruppen och många handlingar vi (inte) gjorde har gett oss (grava) konsekvenser.
Är inte det systemet ”broken”?Enligt vissa rykten kommer även nästa riksdagsval att avgöras med tärningsslag. Oklart exakt hur det kommer att vara upplagt men benämningen "partiledaryatzy" har förekommit.
Du syftar på detaljen att respektive partiledare sägs få 1 tärning per 10 000 följare på Twitter?Är inte det systemet ”broken”?