Krille
Super Moderator
...åkej, nu är jag bara arrangör så jag kanske är i minoritet, men jag är fylld med invektiv och andra onda tillmälen om Sveriges Standardiserade Värdelösa Konventshelvetesjävlawebb! Alla konvent använder den (i alla fall de tre stora), och det är etter värre att anmäla sig. Det är opedagogiskt, svåranvändbart, fyllt med oförklarade funktioner och har knappar som inte gör något.
Än värre blir det om man tänker arrangera något - det finns inget sätt att tala om att man är arrangör annat än genom att mejla personen ifråga. Så ursäkta mig, sveriges förenade konventsarrangörer, men nu har jag fått nog! Fixa en ordentlig webb, annars kommer jag enbart att anmäla mig via epost och feleton så att ni får göra skitgörat åt mig!
Blä!
Än värre blir det om man tänker arrangera något - det finns inget sätt att tala om att man är arrangör annat än genom att mejla personen ifråga. Så ursäkta mig, sveriges förenade konventsarrangörer, men nu har jag fått nog! Fixa en ordentlig webb, annars kommer jag enbart att anmäla mig via epost och feleton så att ni får göra skitgörat åt mig!
Blä!