Nekromanti SW-kampanj !?!

Johan K

Gammal & dryg
Söker med ljus & lyckta efter kampanjer till SW, hellst 1.a uppllagan.. Nån som kan ge mig ett eller flera tipps ?

DanielSchenström

Swashbuckler
Menar du köp eller hemmagjorda?

Om det är det förstnämnda rekommenderar jag DarkStryder, finns i delar eller komplett box. Om det har det andra har jag inget att bidra med.

Johan K

Gammal & dryg
Aha !

Oki, då tacakr för det !
Om deet är hemmagjort elelr inte. Det spelar minder roll...

Re: Aha !

När?
Visserligen finns det inte så mycket nerskrivet...
En paranoid SL litar inte på sina spelare....
Men om inte något annat kanske man kan bidra med en och annan idé.

Porta_UBBT

Veteran
Är intresserad av Dark Stryder kampanjen, jag har hittat 2st böcker. Är det alla?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
DarkStryder-kampanjen

1. DarkStryder-boxen (med Campaign book (96 sidigt häfte), Adventure Book (96-sidigt häfte), ritning över FarStar-skeppet och över 50 färgbilder på rollfigurer och skepp som finns med i kampanjen)

2. The Kathol Outback. Första utbyggnadsboken. 96 sidor mjukinbunden.

3. The Kathol Rift. Andra utbyggnadsboken. 96 sidor mjukinbunden.

4. Endgame. Den sista utbyggnadsboken och slutet på kampanjen! 128 sidor mjukinbunden.

Mycket nöje om du hittar alltihop.

MVH

Magnus Seter

Eksem

Champion
Re: DarkStryder-kampanjen

www.collectorspoint.se finns alla böckerna.

776 spänn för alltihop. Men då får man 10% mängdrabatt så det blir bara 700 spänn, fast antagligen runt hundralappen i frakt också, så det landar nog nånstans på runt 800 spänn för hela härligheten.

Johan K

Gammal & dryg
mumma !!

Kanske ska slå till...
Den här kampanjen verkar ju spännande !!

Eksem

Champion
Re: mumma !!

Jo, jag kände mig lite sugen jag med, men sen kom jag på att 800 spänn är halva min månadspeng efter busskort, och jag har redan några högar med ospelade äventyr till diverse spelsystem som det är. Men nog känner jag mig sugen...

Överhuvudtaget ångrar jag att jag startade tråden om bra rollspelskampanjer i Rollspel-forumet. Jag har numera en lista över rollspelsrelaterade saker jag vill införskaffa vilka lär kosta runt ett större antal tusenlappar. ´

Speciellt jobbigt när de där www.collectorspoint.se hade ett så tungt utbud. Är det någon som handlat därifrån förresten? Har de det mesta inne? Eller är det långa väntetider, saker som inte dyker upp alls och sådana problem? Eller har de faktiskt att de där gamla OOP Stormbringer-sakerna inne? Då måste jag ju faktiskt slå till...

Johan K

Gammal & dryg
Det förståss... (lite OT)

Mmm !!
Kommer ihåg när man pluggade & ekonomin spelade MÅNGA spratt när man ville köpa nått rollspelsaktigt..