Kickstarter för nytt Synnibarr! Jag vet inte hur jag ska känna inför detta, men mina pengar får han iaf inte...
Storuggla, däremot flotteskadrer
Storuggla, däremot flotteskadrer
Katten, du är sjuk i huvudet, men dina pengar tar jag gärna.Köttsallad said:"Ta mina pengar!!!!!"
Jag tackade dock nej till att få någon belöning. Min belöning är att Storuggla vet att jag skänkt pengar till Raven McCracken.Kickstarter said:Congratulations!
You're a backer of
Republishing, Synnibarr: The original Scifi-Fantasy RPG.
by Raven McCracken
Du har rätt, det kan vara värt ett par kronor att få se Ugglo sätta i halsen.Vitulv said:Jag tackade dock nej till att få någon belöning. Min belöning är att Storuggla vet att jag skänkt pengar till Raven McCracken.Kickstarter said:Congratulations!
You're a backer of
Republishing, Synnibarr: The original Scifi-Fantasy RPG.
by Raven McCracken
Är jag en väldigt dålig människa om min första tanke är att någon verkligen inte vill att han ska ge ut det igen?The game's creator, Raven c.s. McCracken had a fire destroying his home, pets and all of the original artwork for the project. Fortunately his computer hard drive was salvaged.
Raven McCracken said:Thank you all for contributing!! I've been writing for years. Devoted my life to this... Looks like we are not going to make it at this point... Sorry everyone, but thank you all!
Dagens skratt var annars stycket där han stoltserade med att ha tagit "nära 1% av världsmarknaden" med sin första version. Hur nära får vi aldrig veta.Phelan said:Från Kickstarter:
Är jag en väldigt dålig människa om min första tanke är att någon verkligen inte vill att han ska ge ut det igen?The game's creator, Raven c.s. McCracken had a fire destroying his home, pets and all of the original artwork for the project. Fortunately his computer hard drive was salvaged.
Han avrundade uppåt till närmaste hela procent. Men kom ändå bara "nära" 1.Dagens skratt var annars stycket där han stoltserade med att ha tagit "nära 1% av världsmarknaden" med sin första version. Hur nära får vi aldrig veta.