T2000 i brevlådan?

GVDT

Warrior
Tyvärr inte ännu men den som väntar på något gott o allt det där...

michael

geschtonkenflapped
Fick ett meddelande från DHL angående ett paket från ”Parcel4You” och kan inte komma på något annat jag väntar på som är aktuellt just nu.

Ska hämta efter jobbet.

Badmojo

Old’s cool
Ja, jösses vad tid man lagt i den spelvärlden som ung… mycket som fastnade, vapen, stridsfordon, Polens geografi mm.

ChrilleT

Swordsman
Väntar fortfarande på mitt. Ska ge det en vecka till som de skrev i senaste uppdateringen.

Mogger

Hipsteranka
Efter lite mer läsning står mitt betyg fast! Ser verkligen fram emot att få spela detta. Om det nu blir av en i vår spelgrupp har lovat vara SL. Solorollspeldelen verka funka utmärkt för ett mer blorbigt spel. Det är så jag hade tacklat det som SL.

I princip:

Du har en jättestor hexkarta över Polen (eller Sverige, om man vill ha pilsnerfilm ;) ) och du spelar soldater vars enheter är helt splittrade i en värld efter 3:e världskriget där allt gått åt helvete. Det är mitt i apokalypsen. Sedan blir ditt jobb att hexkräla framåt, snappa upp rykten och fragment av orders. Försöka hitta mening, och kanske till slut försöka ta dig hem. Om nu hem finns kvar. Riktigt coolt upplägg och genomförandet ser väldigt bra ut.

afUttermark

Swashbuckler
Jag drömde om tvajlajt i natt. Tråkigt nog var jag mig själv i Polen under apokalypsen. Jag hade packat en så himla bra bug out bag. Ett sexpack folköl ett liggunderlag och en sån där grön plastpresenning som alla scouter och skogsmullar gillar. Och silvertejp. I drömmen försökte jag göra en strålskyddsdräkt av presenningen och silvertejp och min dotters rosa simglasögon. Under tejpningen brann skogen, sen vaknade jag.

Leon

Leo carcion
Du har en jättestor hexkarta över Polen (eller Sverige, om man vill ha pilsnerfilm ;) ) och du spelar soldater vars enheter är helt splittrade i en värld efter 3:e världskriget där allt gått åt helvete. Det är mitt i apokalypsen. Sedan blir ditt jobb att hexkräla framåt, snappa upp rykten och fragment av orders. Försöka hitta mening, och kanske till slut försöka ta dig hem. Om nu hem finns kvar. Riktigt coolt upplägg och genomförandet ser väldigt bra ut.
Låter ruskigt coolt! Men hur kommer vampyrerna in i bilden?

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
I drömmen försökte jag göra en strålskyddsdräkt av presenningen och silvertejp och min dotters rosa simglasögon. Under tejpningen brann skogen, sen vaknade jag.
Vi har alla såna där hemska nätter ibland.
Det var sånt här Siewert Öholm, Dido och Hem och Skola försökte rädda oss från!
😂
//EvilSpook