Nekromanti Ta extra tid på dig

G

Guest

Guest
Äta knäckebröd i sängen är fel, oavsett om du är nyvaken eller ej, oavsett om du äter med böcklingpastej eller ost och oavsett om sängen är din datorstol eller bara en säng.

Kan påpekas att jag var de första av alla alternativ, det enda jag kan säga är "tänk efter före", bli inte en klant som jag.

Feuflux

omjonasson.se
Sen om det ligger brödsmulor på golvet så fastnar dom på fötterna när man går omkring barfota och så drar man med sig smulorna till sängen när man går och lägger sig och sen sprids de ut över hela sängen när man rullar omkring i sömnspasmer och sen när man vaktar så undrar man hur det här gick till.
Jättejobbigt. :gremtongue:

Fienden

Hero
Jag äter ofta chips i min säng. Det är egentligen inte så farligt, har du testat att använda handen för att sopa bort smulorna?

//Kraetyz, nekromanti FV 35

G

Guest

Guest
Skillnaden mellan chips och knäckebröd är att knäckebrödet fastnar och inte går att sopa bort...

Jag visste väl att det fanns -någon- fördel med att sova på en madrass på golvet som viks ihop och stukas undan varje morgon!

Sodivra

Champion
Nu har jag pepparkakssmulor i sängen, men det var mer våldsrelaterat än frosserirelaterad.

DarkMystiiiiiiiiiiiic!!!

(PS, han hann inte köpa Chaos in the Old World i ett tidsfönster på freaking klockan 12-17)

(PPS Disregard any answers to this)