Nekromanti Tack Bunny/Bearnie!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Bunny/Bearnie har valt att stiga ner från sin upphöjda redaktörspost för att besöka forumet som en vanlig användare.

Jag vill tacka honom för de dryga fyra år han bidragit till att göra Rollspel.nu bättre – först som moderator och sedan även som redaktör.

Tack!

!Paxen

Swashbuckler
France is Bacon said:
Bunny/Bearnie har valt att stiga ner från sin upphöjda redaktörspost för att besöka forumet som en vanlig användare.

Jag vill tacka honom för de dryga fyra år han bidragit till att göra Rollspel.nu bättre – först som moderator och sedan även som redaktör.

Tack!
Mycket tack!

solvebring

Superhero
Tack, Bunny!
Du var awesome och inte minst bör vi tacka dig för ditt slit med artiklar och innehåll som trots allt var din specifika avdelning.

Tack! :gremdrink:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Yarr, I welcome thee Black Bunny,
fiercest pirate* I ever did see.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Tack för den tid du har lagt ner på forumet som moderator/redaktör.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Instämmer i samtliga personers stora tack för lång och trogen tjänst! :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
Någon som från första början har varit en klippa. Resonlig och lugn. Ett föredöme. Tack för ditt involverande i detta community.

/Han som nu bortser från namnbytet som sällan är förlåtligt :gremwink:

Bunny

Crazy like a fool
Tack för era fina omdömen. Mitt engagemang på Rollspel.nu har betytt mycket för mig. Visst har det funnits stunder då det upplevts som tungt och otacksamt, men till en övervägande del har det varit en positiv och lärorik erfarenhet. Något jag skulle rekommendera för andra. Det känns skönt att kunna lämna över till en (delvis) ny redaktion, med nya idéer och ny energi, och önskar dem vind i seglen för sitt utvecklingsarbete.

Själv tänkte jag inleda mitt liv som wrnu-pensionär med att hitta en parkbänk någonstans och mata duvor.