Nekromanti Tack för en trevlig julkalender !!!

Johan K

Gammal & dryg
Måste tacka & buga å´det djupsate för en trevlig & väordnat julkalender !!! Trotts serverstrul så lyckades ni snygga till det hela ovanligt bra !!! :gremlaugh:
Det var allt igenom en trevlig kalender & man ick ju en hel del skrat av Feuflux serie åxå, de var ju klocrena rakt igenom !!

/ Johan K, som tackar & bugar, igen, för en väl genomförd kalender !

Olle Linge

Snigel
Instämmer. Bra jobbat! Julkalendern är helt klart en mycket trevlig tradition som jag ser fram mot även nästa år.

Troberg

Sinister eater
Jag skulle också tackat, om det inte var för att..

...jag blev ritad i klänning...

Johan K

Gammal & dryg
Re: Jag skulle också tackat, om det inte var för att..

Men du var ju riktigt tjusig i den klänningen ju !!!!! :gremsmirk:
Det går ju inte att förneka..... :gremsmirk:

/Johan K, åretstomte på wrnu,,,,,

Ulfgeir

Swashbuckler
Var ju en del skoj grejer. Se om man kan få med mer saker nästa år (i år 1 st novell, fast undrar om någon orkade läsa den?). =^_^=

/Ulfgeir

Sodivra

Champion
Jag fattade inte att det var en serie förrän lucka 7 eller något, annars hade jag försökt läsa den och bli hooked.. Hade varit rätt ballt. Nu ska jag se om jag orkar börja på den i januari, men det blir ju motigare med en hel.. :gremtongue:

Julkalendern är alltid så hypad, men i den här och förra året verkar det som alla (forumiterna) mest brydde sig om de roliga intervjuerna/serierna, vilket ju är praktiskt på sätt och vis..

Men så ägde ju Fulevangeliet allas mammor också!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag fattade inte att det var en serie förrän lucka 7 eller något
Nu blev det ju lite extra olyckligt med serverkraschen som dessutom helt dödade mitt eget bidrag. Att få en massa saker p åen gång och få folk att läsa et? Nja, tyvärr tror jag inte det sker... Nåja, jag hade roligt då jag skrev i alla fall :gremtongue:

Om du läser den senare och känner för att kommentera skulle jag ju givetvis bli glad över det Arvidos. :gremsmile:

Men så ägde ju Fulevangeliet allas mammor också!
Jo, det håller jag med om. Stor applåd åt Feuflux!

Ulfgeir

Swashbuckler
--------------------------------------------------------------------------------
1 st novell, fast undrar om någon orkade läsa den?
--------------------------------------------------------------------------------

Min erfarenhet är tyvärr, nej
Var det jag misstänkte...

(Och nej, min var inte den långa serien, utan en liten kort sak på engelska.)

/Ulfgeir

Ulfgeir

Swashbuckler
Man kan aldrig veta. =^_^= Om inte annat så bra för att förtydliga för övriga eventuella läsare (av tråden).

/Ulfgeir

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jo...

...det är sant. BTW - vilken lucka fanns ditt bidrag under? Tänkte jag skulle läsa det och ge lite feedback i alla fall.

Ulfgeir

Swashbuckler
Re: Jo...

Den gömde sig under lucka 10. "A strange case"
Feedback är trevligt, då kan jag bli bättre på att skriva. =^_^=

/Ulfgeir

Rising

Vila i frid
Ja, den var soft. Jag orkade iofs bara läsa fulevangeliet (och jag fuskade. Läste dem i förväg) och ett par bidrag. Krilles stridsregler (för att han refererade till dem och gjorde det omöjligt att kommentera dem om man inte hade läst dem (ett ack så fult, men ändock fungerande trix), samt Gurgehs Millenium-grej, som höll absolut högsta klass, även om jag hade någon fråga som jag aldrig orkade formulera i ett inlägg. Lite kort kan jag säga att det i ur-rollspelet fanns ngn text om att föra tt komma in till helvetet så var man tvungen att lösa ngn gåta/uppgift från demonerna, medan det verkade mycket mer avslappnat i julkalender-artikeln, vilket jag upplevde som lite nopprigt eftersom jag redan hade hittat på en ascool gåtlek för mina rollpersoner när de ville ta sig in i helvetet... öh, jag springer iväg till Millenium-forumet och skriver mer om det där)

/Rising
lubbar iväg