Nekromanti Tack forumet!

Mogger

Hipsteranka
Jag tänkte mer eller mindre avsluta min närvaro här, men vill först tacka alla begåvade, kreativa användare som lärt mig massor och vars insikter och åsikter varit oerhört givande för mig.

Så tack forumet, för den här gången. På återseende.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Tråkigt att höra, men lycka till i framtiden och för hoppningsvis på återseende.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Äh fan vad trist. Men vart ska jag söka upp dig då om jag vill tjata nått om något av dina rollspel då?
:gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Måns said:
Jag tänkte mer eller mindre avsluta min närvaro här, men vill först tacka alla begåvade, kreativa användare som lärt mig massor och vars insikter och åsikter varit oerhört givande för mig.

Permission denied! Du måste stanna!

Minst fem inlägg om dagen, annars...

solvebring

Superhero
Måns said:

Tja, du är ju en av de användarna för mig, så detta var minsann ett tråkigt besked. Men tja, alla behöver vi ibland sträcka på benen och rensa ut gammal lump.

På återseende, ha det gott! :gremdrink:

Vimes

Sillkung
Du lär dock få räkna med påstötar om varulvsspel, Måns...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Man, what?

Ditt beslut, såklart. Kommer att sakna dig.

Patrick Bateman

Warrior
Jag tycker det är synd och skam att du lämnar forumet. Det enda positiva jag kan se av det här, är att Fria ligans forum får ett välbehövligt tillskott. Jag hoppas vi kan läsa mer där, om dina framsteg med Zonen.