Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Sista medlemmen i en av mina tactical squads. Man kan se att det var länge sedan jag målade tacticals och att min teknik har förändrats en del på bilden med två space marines. Den mörkare varianten är en gammal marine, medan den ljusare är den senaste jag målade.
Scouten är den sista i en squad beväpnade med hagelgevär.
Nu har jag alltså tre målade troop choises (2*tactical squad, 1*scout squad) två elite choises (1*terminator squad, 1*dreadnought), en rhino och en chaplain. Jag är halvvägs in i min command squad, och ska strax ge mig på att måla klart min kapten.
När kaptenen är klar ska jag nog belöna mig själv med att måla en till dreadnought och en till rhino, så att mina tacticals blir fullt mekaniserade.
Bifogar även en bild på en väggbonad som min tjej broderade åt mig.
Scouten är den sista i en squad beväpnade med hagelgevär.
Nu har jag alltså tre målade troop choises (2*tactical squad, 1*scout squad) två elite choises (1*terminator squad, 1*dreadnought), en rhino och en chaplain. Jag är halvvägs in i min command squad, och ska strax ge mig på att måla klart min kapten.
När kaptenen är klar ska jag nog belöna mig själv med att måla en till dreadnought och en till rhino, så att mina tacticals blir fullt mekaniserade.
Bifogar även en bild på en väggbonad som min tjej broderade åt mig.
Attachments
-
17.4 KB Views: 303
-
29 KB Views: 181
-
12.2 KB Views: 182
-
47 KB Views: 185