Nekromanti Tandlös

Big Marco

Läskig
Äntligen!

Jag saknar numera en av mina tänder. Fan vad gott! Nu kan jag likt en hamster ha ett hemligt förråd av mat i kratern den lämnade efter sig. Tänder är ganska stora.

Stora! Fast bara delen som syns känns som isberget Titanic puttade på. Undertill är de mycket större.

Cohen

Swordsman
Stora! Fast bara delen som syns känns som isberget Titanic puttade på. Undertill är de mycket större.

Det måste isa något enormt. :gremwink:

Man Mountainman

Storsvagåret
Jag minns när jag drog ut en tand. Hålet blev infekterat eller nåt, och började läcka en vätska som smakade bajs. Bokstavligt talat bajs, alltså. Jag gick omkring med en bajsfabrik i käften. Det var inte så skoj.

Cohen

Swordsman
Jag minns när jag drog ut en tand. Hålet blev infekterat eller nåt, och började läcka en vätska som smakade bajs. Bokstavligt talat bajs, alltså. Jag gick omkring med en bajsfabrik i käften. Det var inte så skoj.

Jag är inte så säker på om jag vill veta, men hur vet du hur bajs smakar?

Quan'talis

Swashbuckler
För att han gått omkring med en bajsfabrik i käften, förstås. Duh. :gremgrin:

Själv har jag en visdomstand som kommit av sig, men eftersom jag själv också kommit av mig har jag inte fått någon tandläkares utlåtande om den (jag har inte gått till en tandläkare på... eh, pinsamt länge, dock inte på grund av tandläkarskräck utan snarare tvärtom – inget tandläkarbesök jag kan komma ihåg har någonsin räckt längre än femton minuter eller innehållit några andra åtgärder än att ta bort tandsten, så jag kommer knappt ihåg att tandläkare finns förutom när jag blir påmind om det. Som nu. Jag ska ringa tandläkaren efter lunch, om jag kommer ihåg det så länge...) så... äsch, parentesen blev för lång och nu har jag glömt vad jag tänkte säga på den här sidan av den. Nåja, sånt händer.

Man Mountainman

Storsvagåret

Contrary to popular belief, I regularly defecate. And I do have a sense of smell.

Rickard

Urverk speldesign
Du påverkade mig!

Jag drömde om att jag hade dragit bort en tand och att det blivit en varinfektion som jag petade hål på (för jag ville se om det smakade bajs), men det smakade bara lite blodaktigt. Tydligen har jag ingen bajsluktreferens när jag sover. :gremsmile:

/Han som, trots utslagen tand och flisor, är rätt rädd om sina tänder

Johan K

Gammal & dryg
Ouch !
Fasen, att ha ett sådant hål måste ju kännas mysko. Komer ihåg närm an hade tapapt sina mjöltänder, kändes helmysko när man hade en glugg.. :gremtongue:

/ Johan K, som börjar varva ner efter en dags jobbande