Nekromanti Tankar och tycken om Rollformulär?

Alharra

Warrior
Re: Kontaktformulär =har redan. Utveckling = gärna

Nej, nej, nej! Det är ju tomrum och papper man faktiskt behöver! Även marginalen tar slut efter ett tag. Som på det formuläret vi pratade om, där tar platsen för färdigheter slut väldigt fort. Man måste få utrymme för att skriva ner allt, även om man ändå får ta ett antal lösblad och häfta till längst bak för att få plats med bakgrundshistorian. Det kan jag leva med, men man ska iaf få plats med färdigheterna där man ska få plats för färdigheterna.

Alharra

Warrior

Är Word så svårt? Hittade de här formulären på min hårddisk. Kommer inte ihåg varifrån jag fått dem och vem som gjort dem. En blandning mellan ditt och de här formulären hade blivit väldigt bra. Jag gillar att du hade med lite släktförhållanden.

Xenon

Veteran

Vet ju iofs. inte vem komentaren angående words svårighetsgrad var riktad.
Men vad jag kan svara för är att jag inte gör ett vanligt tråkigt formulär i just word utan ett med lite mer artistiskt utsende.

tycker det ska vara lite specillt. :gremsmirk:

men men det kan ju vara menat till någon annan och då spelar det ju ingen roll vad jag tycker.

//xenon

Xenon

Veteran

Jag tycker defenetivt det ska finns mer platts men inte massa tomrum...utan mer dedikerad platts för saker som behövs..

//Xenon

Ceram

Hero

Vet ju iofs. inte vem komentaren angående words svårighetsgrad var riktad.
Men vad jag kan svara för är att jag inte gör ett vanligt tråkigt formulär i just word utan ett med lite mer artistiskt utsende.

tycker det ska vara lite specillt.
Bra! Hoppas det blir bra resultat och att du lägger upp det här på forumet eller nån hemsida. När jag får för mig att jag vill ha ett egendesignat rollformulär är en av de gånger jag ångrar att jag inte valde teknik för tre år sedan :gremsmirk:

/Ceram. Kan inte bild- eller designprogram

Xenon

Veteran

Hehe ska försöka att lägga upp det när det blir klart/om det blir klart..

är inte bra på att avsluta startade projekt :gremgrin: