wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Du tror på den nedfrysta människan och enklaven? Trevligt, roligt att se att jag inte är ensam. Nu kan vi spela Axa!
tyvarr har jag inte tillgang till texten - de har inte Fenix i butikerna, har i Storbritannien (barbari!)chryckan said:Fast från vad man kan läsa så kommer MM ligga vid zonen.
Testa att kolla på den här bilden. Hjälper det?chryckan said:Måste dock erkänna att efter att ha set den här trailern så känns inte muterade djur sådär jättecoola längre.
MD action
Om din idé blir verklighet så tycker jag att några få arketypiska djur – kanske varg, björn, katt, gris, älg – bör finnas färdiggjorda, redo att användas. Om inte annat så att man kan se hur konstruktörerna tänkt att reglerna ska funka.ninjamupp said:Har inte sett någon som tyckt att det ska vara arketyper baserade på specifika djur (även om man kan använda sådan som exempel på grundförmågor som inte behövs köpas).
Ah, du menar typ som Herr Kanin i "Brännpunkt Hindenburg" från 1988?Arfert said:Peter Rabbit med ett avsågat hagelgevär vore awesome.
Schysst tunnelkämpe -- hälsar rubbitarnas upphovsman.ninjamupp said:Jag gav mig på att försöka göra en hare/rubbit i fredags. {bild på muterad hare}
Mama Bear, bokstavligen. >>>>DeBracy said:Testa att kolla på den här bilden. Hjälper det?chryckan said:Måste dock erkänna att efter att ha set den här trailern så känns inte muterade djur sådär jättecoola längre.
MD action
Någon som minns Neobunnies? (Och Neoviking...)Arfert said:Rubbit RPG vore kanske nåt.
Skräp, sorry. Jag är ute efter nåt helt annat.Etepete said:Någon som minns Neobunnies?Arfert said:Rubbit RPG vore kanske nåt.
Helt ok - det var inte menat som ett uttryck för uppskattning...Arfert said:Skräp, sorry.