Nekromanti Tar en paus

Zorbeltuss

Hero
Jag mår skit av en sak som hände idag, det kommer nog hålla i sig ett längre tag misstänker jag, detta kommer innebära att jag inte är social överhuvudtaget troligtvis.

Detta är inte för att få sympati, det är mer bara att säga att jag nog inte kommer existera ett tag, kanske kommer tillbaka sen.

Tillägg: Det är alltså inget på forumet som hänt.

/Zorbeltuss

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Zorbeltuss said:
Jag mår skit av en sak som hände idag, det kommer nog hålla i sig ett längre tag misstänker jag, detta kommer innebära att jag inte är social överhuvudtaget troligtvis.

Detta är inte för att få sympati, det är mer bara att säga att jag nog inte kommer existera ett tag, kanske kommer tillbaka sen.

Tillägg: Det är alltså inget på forumet som hänt.

/Zorbeltuss
Trist att höra. Hoppas på snar återkomst!

MVH

/Magnus

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Tråkigt att höra, men jag är säker på att det löser sig till slut, saker har en tendens att göra det, även om vägen dit är lång och säkerligen full av hardship.

Vi har visserligen bara setts på en forumsöl men är det något jag kan hjälpa dig med så tveka inte att hojta till. Om inte annat så kan jag alltid lyssna.

/ Markus

Cissi

Up to no good.
Ta hand om dig, vi är kvar när du vill och orkar igen och du är alltid välkommen!

Kramar
:heart:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Awww... jag hoppas du kommer tillbaka snart! Du kommer att vara saknad.

Ta hand om dig och jag hoppas allt blir bättre.

/Rymdhamster

Zorbeltuss

Hero
Nu är jag tillbaka

Hej igen, tog lite längre tid än det borde, ville tillbaka i veckan, men då jag inte hade möjlighet till dator då fick det vänta till nu.

Tack för alla trevliga och uppmuntrande kommentarer.

/Zorbeltuss

God45

#PrayersForBahakan
Re: Nu är jag tillbaka

Välkommen tillbaka.

Feuflux

omjonasson.se

Du inser förstås att vi fattar att du är Batman som måste ta ledigt ett tag för att bekämpa brott? Det är okej, vi ska inte skvallra.

Also: välkommen åter!

Zorbeltuss

Hero

Feuflux said:
Du inser förstås att vi fattar att du är Batman som måste ta ledigt ett tag för att bekämpa brott? Det är okej, vi ska inte skvallra.

Also: välkommen åter!
Ehm, you got the wrong guy... really.

Tackar ^^

/Zorbeltuss

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ

*rymdhamster smyger fram bakom soffan och ålar under fåtöljen för att kasta sig över Zorbeltuss och attackkrama honom*

Hej :gremsmile: