Jag är ju lastgammal *haha* el i alla fall 30. Då jag var typ 7 bast satt jag på fritids och lusläste reglerna till något som hette Rymdimperiet. I samma andetag föröfrdes jag av de magiska lönndörrarna i Drakskatten. De som hade producerat dessa spel, långt från allt vad Fia med knuff hette, var Äventyrsspel.
Nu då säcken är ihopknuten och ni grundare (eller var ni det)= finns här kan ni inte berätta hela storyn. Läste om MC i går i ett av forumen där en del av target Games historia togs upp. Jag blev så nyfiken.
Hur började allt? Vilka drömmar o mål fanns och vad hände? Varför tog det slut?
Om Anders, Blixt, Tove eller någon annan har lust att lägga upp det eller om det kanske redan finns (!) så vore jag jätte tacksam att få ta del av det här eller var det nu kan tänkas finnas.
But thats just me... :O)
Nu då säcken är ihopknuten och ni grundare (eller var ni det)= finns här kan ni inte berätta hela storyn. Läste om MC i går i ett av forumen där en del av target Games historia togs upp. Jag blev så nyfiken.
Hur började allt? Vilka drömmar o mål fanns och vad hände? Varför tog det slut?
Om Anders, Blixt, Tove eller någon annan har lust att lägga upp det eller om det kanske redan finns (!) så vore jag jätte tacksam att få ta del av det här eller var det nu kan tänkas finnas.
But thats just me... :O)