Nekromanti Tarot.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Helt säkert har ni alla läst, spelat och uppskattat det japanska indierollspelet Witch Quest* vid det här laget.

Kanske har ni också retat er på ASCII-taroten som finns för nedladdning. Jag försökter göra något åt saken med en crowdsourcead tarotkortlek, den som vill kan delta och göra ett eller ett par kort. Projektet har pågått i två veckor på G+ redan, och ni har kanske sett bilder i galleriet av w176, Krank och Solvebrings bilder redan.

Jag tänker om möjligt bygga klart kortleken på söndag. Vill du delta, och göra ett av korten? Kolla min profil på G+, eller om du så önskar hugg tag i mig här på forumet.

De kort som finns kvar är listade nedan, men den officiella listan ligger på G+, så dubbelkolla med mig först innan du hugger något av korten och börjar skapa.

#14 - The Balance
#18 - The Storm
#21 - The Sea
#23 - Silver
#26 - The Sky
#27 - The Warrior
#28 - The Foreigner

* http://yarukizero.wordpress.com/2010/02/11/witch-quest-book-ii-release/

Attachments

solvebring

Superhero
Jag ska åka bort idag, men jag kan gärna ta The Sea över helgen. Borde komma ihåg att fixa den när jag kommit hem imorgon.

wilper

Sorry, den försvann under natten, de som är kvar är:

#18 - The Storm
#23 - Silver
#27 - The Warrior

(Har du redan börjat kan du ju göra klart kortet så lägger jag det i "Director's Cut"-högen av alternativa kort.)

wilper

Ok, the Warrior är din.

384 pixlar bred x 531 pixlar hög. Nummer (med vanliga arabiska siffror) och namn på kortet längst upp. Gör du montage, använd bara bilder som vi kan sprida fritt.

solvebring

Superhero
Blir nog ingen The Sea för min del. Min stationära dator har crapat sig, och jag vet inte när jag kommer att få det fixat.

... :gremfrown: