Nekromanti Team Noir får tillökning

Big Marco

Läskig
Arbetet med boken Sandukar: Hoppets stad har efter viss stiltje fått en vitamininjektion tack vare två nya ansvariga skribenter; Mathias Leclér och Anders Lekberg. Både Marco Behrmann och Petter Nallo, som tidigare höll i bokens utveckling, är mycket nöjda och inspirerade av Mathias och Anders entusiasm, idéer och kvaliteter som skribenter. Vi hoppas att löpande kunna ge uppdateringar vad som sker.

Sandukar: Hoppets stad beräknas kunna släppas under första halvan 2009.

Arfert

Facit
Anders har tidigare skrivit bra grejer till SAGA; ska bli kul att se vad han knåpar ihop till Noir! Och Mathias knåpar med en roman som utspelas i Arcaria.. det jag läst av den är väldigt bra!

Andy

Vila i frid
Jag är en av de två som alltså står för utvecklingen, skrivande och färdigställandet av kampanjboken Sandukar: Hoppets stad till NOIR.

Jag vill främst säga att jag är mycket entusiastisk och inspirerade över att få vara en del av Team Noir och ser fram emot att på allvar ta tag i skapandet av modulen.

Framöver kommer jag och min kollega, Mathias, att kontinuerligt ge information av bokens utveckling så att alla ska kunna följa med på den resan. Detta sker genom Noirs hemsida.

Vi är självklart öppna för kommentarer, förslag eller alla typer av synpunkter och jag tror att många har en känsla för vad Sandukar är. Vi vill skapa en produkt som kommer att ge alla Berättare och spelare något nytt, inspirerande och spännande.

P.S. Jag vill också tacka Tomas Arfert för fina ord. De värmer D.S.

Mathias

Veteran
Arfert said:
Anders har tidigare skrivit bra grejer till SAGA; ska bli kul att se vad han knåpar ihop till Noir! Och Mathias knåpar med en roman som utspelas i Arcaria.. det jag läst av den är väldigt bra!
Tack Arfert för det! Så du vet så ska jag skriva ihop den där romanen om det blir det sista jag gör!

Vi hörs!

-Mathias

Johan K

Gammal & dryg
Kul att ni fått lite tillökning till ert team !
Ska bli spännande att se vad som komma skall i framtiden.