Teenage Mutant Ninja Turtles - Sköldpaddssoppa?
Efter ännu ett misslyckat försök att ta Turtles av daga så har ni alla enats för att engång för alla göra slut på de för hatliga sköldpaddorna.
Ni befinner er nu i Teknodromen samlade runt ett stort bord av metal. Vid den bortre väggen så står Dimensionsporten redo för använding, vilken i sig är fullt bevakad av krang's stensoldater.
Ni är totalt 18 stycken skrurkar som slagit er ner vid bordet för att smida den ultimata planen att engång för alla göra slut på turtles och få er en god sköldpaddssoppa.
Dock är det något i stämningen i luften som är fel, kan det vara så att ni trots er försiktighet att hålla detta möte hemligt fått oinbjudna gäster? Kanske behöver ni inte en plan trots allt, sköldpaddorna kanske redan finns bland er och väntar enbart på att bli hittade och dödade.
Så vad väntar ni på, gör ordning grytan och se till att hitta sköldpaddorna innan de börjar göra slut på er.
Regler
Spelet tar slut den 25/11-2012 klockan 22:00.
En runda tar slut när ett vist antal inlägg har uppnåtts.
Första rundan tar slut efter 700 inlägg. Använd dem efter bästa förmåga.
Jag kommer med andra ord avsluta rundorna så fort jag ser att mängden inlägg har uppnåtts. Så start och stopp tider kan vara när som helst.
Ni får inte citera era pm (copy/paste).
Ni får inte editera era inlägg.
Ni får inte prata utan för tråden, om det inte står angivet i er roll.
Åker ni ut får ni skriva ett sista inlägg utan att avslöja något.
Skurkarna vinner då alla Hjältar är döda.
Hjältarna vinner då de är lika många som Skurkarna
Röstning sker dolt. Detta görs genom att skicka in det namn du vill rösta på till mig via pm (inget annat medium godtas).
Varje runda ska ni även utse en ordförande som kommer få en extra röst. Även detta sker dolt.
Så varje runda vill jag ha följande av er:
Röst: Den som du helst vill se utröstad.
Ordförande: Den som du helst vill ha som ordförande.
Förmåga: Vem du riktar din eventuella förmåga mot.
Ersättare kommer endast ta in ifall en spelare rapporterar att den inte har tid till att delta i spelet.
Ersättare sätts in med omedelbar verkan.
Exempel roll:
---
Fraktion: Skurk
Namn: Vicotnik
Liv: 1
Förmåga: Vet vem som åker ut före alla andra (Passiv)
Rykte: Sägs vara galen.
---
Skurk = bybo.
Hjälte = Ulv.
Deltagare:
!Paxen
Arvidos MC
Basenanji
Brynolf
Cassius
Konrad Konvalj
Laowai
LJSLarsson
Lu-kaazh
Möller
Nässe
Recca
Spider Jerusalem
Tjavva
Tyr
Vimes
w176
xyas
Vid tveksamheter kontakta mig så fort som möjligt.
Efter ännu ett misslyckat försök att ta Turtles av daga så har ni alla enats för att engång för alla göra slut på de för hatliga sköldpaddorna.
Ni befinner er nu i Teknodromen samlade runt ett stort bord av metal. Vid den bortre väggen så står Dimensionsporten redo för använding, vilken i sig är fullt bevakad av krang's stensoldater.
Ni är totalt 18 stycken skrurkar som slagit er ner vid bordet för att smida den ultimata planen att engång för alla göra slut på turtles och få er en god sköldpaddssoppa.
Dock är det något i stämningen i luften som är fel, kan det vara så att ni trots er försiktighet att hålla detta möte hemligt fått oinbjudna gäster? Kanske behöver ni inte en plan trots allt, sköldpaddorna kanske redan finns bland er och väntar enbart på att bli hittade och dödade.
Så vad väntar ni på, gör ordning grytan och se till att hitta sköldpaddorna innan de börjar göra slut på er.
Regler
Spelet tar slut den 25/11-2012 klockan 22:00.
En runda tar slut när ett vist antal inlägg har uppnåtts.
Första rundan tar slut efter 700 inlägg. Använd dem efter bästa förmåga.
Jag kommer med andra ord avsluta rundorna så fort jag ser att mängden inlägg har uppnåtts. Så start och stopp tider kan vara när som helst.
Ni får inte citera era pm (copy/paste).
Ni får inte editera era inlägg.
Ni får inte prata utan för tråden, om det inte står angivet i er roll.
Åker ni ut får ni skriva ett sista inlägg utan att avslöja något.
Skurkarna vinner då alla Hjältar är döda.
Hjältarna vinner då de är lika många som Skurkarna
Röstning sker dolt. Detta görs genom att skicka in det namn du vill rösta på till mig via pm (inget annat medium godtas).
Varje runda ska ni även utse en ordförande som kommer få en extra röst. Även detta sker dolt.
Så varje runda vill jag ha följande av er:
Röst: Den som du helst vill se utröstad.
Ordförande: Den som du helst vill ha som ordförande.
Förmåga: Vem du riktar din eventuella förmåga mot.
Ersättare kommer endast ta in ifall en spelare rapporterar att den inte har tid till att delta i spelet.
Ersättare sätts in med omedelbar verkan.
Exempel roll:
---
Fraktion: Skurk
Namn: Vicotnik
Liv: 1
Förmåga: Vet vem som åker ut före alla andra (Passiv)
Rykte: Sägs vara galen.
---
Skurk = bybo.
Hjälte = Ulv.
Deltagare:
!Paxen
Arvidos MC
Basenanji
Brynolf
Cassius
Konrad Konvalj
Laowai
LJSLarsson
Lu-kaazh
Möller
Nässe
Recca
Spider Jerusalem
Tjavva
Tyr
Vimes
w176
xyas
Vid tveksamheter kontakta mig så fort som möjligt.