Nekromanti Teh h0rr0r! Teh h0rr0r!!11 (Blizzard)

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Okej, cosplay funkar ibland, ibland inte. WoW måste vara en närapå aketypisk inspirationskälla för cosplayers med dess pastellfärgade fantasysetting.

Men ibland funkar det alltså inte.

För att se fler bilder från BlizzCon, klicka här!

- Vulf

Nightowl

Champion
BWAHAHAHA!

Varför är det alltid överviktiga tjejer som vill vara vampyrer, succubi och dylikt? :gremsmirk:

Själv skulle jag "dräktleka" som troll, tror jag. Blå ansiktsfärg + lösnäsa + lösbetar + lösöron + lila peruk + jamaicansk accent...

Erik, stay away from the voodoo!

Johan K

Gammal & dryg
Oj !
Vet inte om jag kanske just skulle bli rädd om jag skulle se en sådant hoppa fram. Dock så måste jag ge en massa cred till dem som orkar fixa till dessa dräkter. För det är något som jag har varken kunskap eller inspiration till att göra.

/ Johan K, som väntar på att pizzan skall anlända

Organ

Out of time, out of mind
Re: BWAHAHAHA!

Blå ansiktsfärg + lösnäsa + lösbetar + lösöron + lila peruk + jamaicansk accent...
Varför den jamaicanska accenten? Det var dock en bra idé, det typiska trollet har jag fått för mig är ganska laidback och flummigt på ett karibiskt vis. :gremgrin: ("Dem elves izza de babylon, mon. Fetch me club an me spliff, me feel ire an shonuff gonna smash dem long-ears heads in. Jah kingdom come!")

/Anders

Nightowl

Champion
Re: BWAHAHAHA!

Varför den jamaicanska accenten?
För att trollen i WoW har en sådan. Dvärgar är skottar... :gremtongue:
En kille jag brukar teama upp med gör den när han rollspelar... Han brukar också använda svordomen "Jesus THRALL, mon!" :gremgrin:

Erik

Snow

Swashbuckler
tja... välkommen till verkligheten, det är ju sådär en riktig kvinna ser ut (I motsats till något som en 3D-designer fantiserar fram på uppdrag av marknadschefen) :gremsmile:
rejäla doningar

Jaggernaut

Hero
Pizza [OT]

Måste bara fråga.

Äter du något annat än pizza???

/Jaggernaut - pizza är gott

Jaggernaut

Hero

Okej vad är det dessa två killar föreställer? En extraordinärt puckelryggig man beväpnad med två sablar och en fånig hjälm eller?

/Jaggernaut - bläddrat 317 bilder i ett nafs

Johan K

Gammal & dryg
Re: Pizza [OT]

Äter du något annat än pizza???
Närå, såklart inte ! =)
bara det att jag är så inni hellsika lat & inte orkar fixa nått anant käk. & Då är det ju välldigt smidfigt att fixa en piza..

DODswe4

Hero
fast det är inte direct en smal kvinna. skulle passa bra att spela dvärg kvinna krigare istället

Dilandau

Myrmidon
jag tycker killen ser bra mycket värre ut än kvinnan.

Notera f.ö. mobiltelefonen i hennes bälte. Lite out of place.

Exterus

Veteran
Fungerar cosplay ibland? Min värld var ett finare ställe innan jag var medveten om att konceptet "cosplay" existerade.