Frixeray
Swordsman
Hmm... Sitter här mitt i natten, får syn på ett rollspel som legat och samlat damm ett tag. Tellus. Skrattar litet när jag läser och tänker på allt positivt som har sagts om spelet i fråga här på forumet, och tänker "hur fan (ursäkta mig) kan nån tycka det här är bra.
Nog för att strider inte är allt i rollspel, men ett litet stridssystem hade man väl ändå kunnat fixa, samfundssystemet, världen i största allmänhet.
Ni som tycker Tellus är bra, ta och läs igenom spelet en gång till och jämför med riktiga sci-fi-/cyberpunkrollspel som Neotech, så ska ni få se hur ett riktigt rollspel ska vara, eller förklara vad ni ser i detta spel.
(Jag tackar för mig genom att göra en döende svanenbugning)
"Rävar är väl för faan inget hunddjur!!!" - Frixeray
Nog för att strider inte är allt i rollspel, men ett litet stridssystem hade man väl ändå kunnat fixa, samfundssystemet, världen i största allmänhet.
Ni som tycker Tellus är bra, ta och läs igenom spelet en gång till och jämför med riktiga sci-fi-/cyberpunkrollspel som Neotech, så ska ni få se hur ett riktigt rollspel ska vara, eller förklara vad ni ser i detta spel.
(Jag tackar för mig genom att göra en döende svanenbugning)
"Rävar är väl för faan inget hunddjur!!!" - Frixeray