CapnZapp
Myrmidon
Hej, hoppar helt oblygt in i tråden eftersom jag hittade något jag reagerade på.
Detta ska alltså inte tolkas som att jag tycker resten är ointressant och att jag bara vill klaga...
Fortsättningen är också informativ och skapar nyfikenhet på hur du levererar det du utlovar.
Men...
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Annars är det helt meningslöst att du läser vidare.</div></div>
...detta är bara passivt-aggressivt. Den SL som läser utan att ta till sig kommer helt av sig själv tappa intresset, det är inget du behöver ta ut i förskott. Stryk.
Detta ska alltså inte tolkas som att jag tycker resten är ointressant och att jag bara vill klaga...
Sånt här är bra. Du säljer ditt system, du förklarar varför, du säger öppet du tycker Mutant har tråkiga strider (utan att gå in på varför vilket lätt riskerar uppfattas som gnälligt).Han said:Det här är ett actionsystem. Det här är med andra ord någonting för dig som har tröttnat på de tråkiga striderna i Mutant eller för den som vill använda Matinésystemet till Mutant.
Här förekommer krypskytte vilket jag kan tycka är lite onödigt. Du kan leverera din poäng utan att förhäva dig.Han said:Till skillnad från många andra så kallade ”actionsystem” ger det här systemet verkligen känslan av filmaction.
Sånt här är bra - självförtroende, säljande, bra!Han said:Detta för att action inte uppnås av mekaniken utan av beskrivningarna som förekommer i själv striden. Detta är huvudanledningen till varför systemet är snabbt – det blir då ingen onödig paus utan striderna blir en kaskad av härliga beskrivningar.
Fortsättningen är också informativ och skapar nyfikenhet på hur du levererar det du utlovar.
Men...
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Annars är det helt meningslöst att du läser vidare.</div></div>
...detta är bara passivt-aggressivt. Den SL som läser utan att ta till sig kommer helt av sig själv tappa intresset, det är inget du behöver ta ut i förskott. Stryk.