Nekromanti Thalamur?

Tearlach

Warrior
till att börja med så måste jag säga att thalamur helt klart är en väldigt bra modul.

det enda som jag har problem med är att dom speciella tabellerna för börd och händelser inte finns med i boken.

det finns bara en hänvisning (på sid 11) till att dom går att ladda ner ifrån neogames hemsida.

och nu undrar jag om det är någon som vet var på hemsidan dom finns för jag hittar dom inte.

Tearlach - World Wide Wilse?

k7e9

Hero
Jag tror dom dragit ut på tiden och blivit försenade... Har hört att det skulle vara så...
Men det kommer nog snart. Dom jobbar hårt på det tror jag! :gremlaugh:
*vill också se tabeller*

Blasphemy

Swashbuckler
Jag sitter och fixar med tabellerna - det tar mer tid än vad man tror. Lyckades klanta till mig och spara över dokumentet och ingen Temp-fil var sparad så det var bara att göra om *suck*
Men som sagt, mitt mål är att tabellerna skall finnas på nätet innan veckan är slut.

Blasphemy

Swashbuckler
Ny information om tabellerna...

Lite ny information om tabellerna till Thalamur. De är på gång och ättetabellerna är de som de slipas mest på. Jag försöker koppla samman hemligheter, personer och ting från det förgångna till dem.
Allt som allt verkar dokumentet bli 18 sidor. Så det blir något att sätta tänderna i.

1. Familjetabell.
1. Händelsetabell
9. Ättetabeller (en för vardera ätt)
1. Tabell för Börd i Thalamur (samt hur man använder sig av den)
Lite allmänt bjäffs om karaktärsdrag inom de olika ätterna samt större ättesymboler.

Om tummarna hålls så bör det vara uppe på sidan på Söndag, om inte så blir det under måndagen eller tisdagen. Men söndag är det jag siktar på. Tyvärr så finns det ju sådanahär saker som universitetsstudier i vägen :gremfrown:

k7e9

Hero
18 Sidor!! :D

18 sidor!!!

Jag trodde typ det skulle vara 2-3 sidor med prylar...
Härliga tider!! *studsar upp ock ner av lycka*

Då har man mer att läsa igenom!! Sjysst! :gremlaugh:
Men jo, skola är alltid en block för kreativitet... *suck*
Själv har jag tentor och skit hela nästa vecka... Så jag vet hur det är, nå, högskolestudier ligger ju iallafall ganska nära universitetsstudier! :gremwink:

Big Marco

Läskig
Re: Ny information om tabellerna...

Jag vet tre personers utbildning på högre nivå (i olika faser av kompletthet):
Carl Johan Ström - Industriell ekonomi
Petter Nallo - Litteraturvetenskap
Marco Behrmann - Nationalekonomi/Systemvetenskap

ZaiToh

Warrior
Världen rämnade precis... (OT)

Tänk att det trodde jag inte om CJS...

I-are, varken ekonomer eller ingengörer...

:p

Blasphemy

Swashbuckler
Ännu mer ny Tabellinformation

Har sänt iväg tabellerna till Kim på Gotland nu som skall kolla igenom dem så de torde vara uppe på hemsidan imorn. Bara så ni vet.