God45
#PrayersForBahakan
Så jag har fått ihop nog med spelare att spelleda min Black Gods of the Sith Star Wars kampanj. Och jag har nästan allting utskrivet och färdigt att köra... Men jag har den här storylinen som jag kallar The 47 Sith (Totes min egen ide och inte något jag stulit rakt av från semi-historiska händelser... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Forty-seven_r?nin ). Så jag behöver 47 Sith lärjungar vars mästare har blivit dödad av spelarkaraktärerna och som därför är ute efter hämnd. Jag vill gärna att de är åtminståne lite distinkta från varandra, kanske bara visuellt eller mekaniskt men kanske också på andra sätt.
Men det är jobbigt att skriva ihop 47 karaktärer på ett tema och faktiskt få dem att inte kännas för lika. Så jag tänkte använda er kreativitet för att hjälpa mig. Har du en ide för en cool, kul eller intressant Sith som jag kan kasta mot mina spelare. Snälla dela med dig av dina ideer i tråden
Men det är jobbigt att skriva ihop 47 karaktärer på ett tema och faktiskt få dem att inte kännas för lika. Så jag tänkte använda er kreativitet för att hjälpa mig. Har du en ide för en cool, kul eller intressant Sith som jag kan kasta mot mina spelare. Snälla dela med dig av dina ideer i tråden