Mogger Hipsteranka Joined 12 Nov 2001 Messages 18,094 Location Ereb Altor 13 Jun 2012 #1 Inför sommarens Vietnamkrig har jag slängt ihop ett nytt mer tematiskt korrekt formulär, samt adderat lite regelförklaringar. Vad tycks? Känns det armé? Känns det 60-tal? Bra? Etc? Attachments 2319.jpg 455.7 KB Views: 31
Inför sommarens Vietnamkrig har jag slängt ihop ett nytt mer tematiskt korrekt formulär, samt adderat lite regelförklaringar. Vad tycks? Känns det armé? Känns det 60-tal? Bra? Etc?
Xyas Swashbuckler Joined 22 Aug 2009 Messages 3,219 Location Malmö 13 Jun 2012 #2 Jag tycker det ær vældans snyggt och førmedlar definitivt, eh, retro-arme-kænsla kanske Men ska det rymmas på ett A4? Før spontant kænns det som att det kan bli ganska smått och pilligt.
Jag tycker det ær vældans snyggt och førmedlar definitivt, eh, retro-arme-kænsla kanske Men ska det rymmas på ett A4? Før spontant kænns det som att det kan bli ganska smått och pilligt.
Mogger Hipsteranka Joined 12 Nov 2001 Messages 18,094 Location Ereb Altor 13 Jun 2012 #3 xyas said: Jag tycker det ær vældans snyggt och førmedlar definitivt, eh, retro-arme-kænsla kanske Men ska det rymmas på ett A4? Før spontant kænns det som att det kan bli ganska smått och pilligt. Click to expand... Retrokänsla duger gott för mig! Jo, det blir kanske lite pilligt, men jag har inte upplevt det som ett problem än så länge.
xyas said: Jag tycker det ær vældans snyggt och førmedlar definitivt, eh, retro-arme-kænsla kanske Men ska det rymmas på ett A4? Før spontant kænns det som att det kan bli ganska smått och pilligt. Click to expand... Retrokänsla duger gott för mig! Jo, det blir kanske lite pilligt, men jag har inte upplevt det som ett problem än så länge.