Okej, ikväll går The Game. Eftersom jag sett den kom jag att tänka på en sak... Jo, alltså, det som filmen handlar om måste ju gå att göra ett extremt bra äventyr av. Att han inte vet varför det händer massa mystiska och actionspäckade saker. Vad kan man ge världens rikaste man, jo, ett actionäventyr. Den är riktigt bra - och jag tror att det skulle gå att göra ett toppäventyr om spelarna inte sett filmen.
Finns det några mer filmer som man kan använda på ett sånt sätt för att skapa ett spännade och lite anorlunda äventyr? Jag har nämnligen brist på bra idéer, och de senaste äventyren blir ofta "Ni möter lite folk - som ni måste döda" eller "Ja, det här uppdraget går ut på att döda alla onda".
Någon idé till en SL som har varit SL i flera år, helt oavbrutet, och som nu har brist på idéer. Kanske någon film jag skulle kunna se eller så?
Mac - Se The Game! (den blir riktigt bra efter en timme)
Finns det några mer filmer som man kan använda på ett sånt sätt för att skapa ett spännade och lite anorlunda äventyr? Jag har nämnligen brist på bra idéer, och de senaste äventyren blir ofta "Ni möter lite folk - som ni måste döda" eller "Ja, det här uppdraget går ut på att döda alla onda".
Någon idé till en SL som har varit SL i flera år, helt oavbrutet, och som nu har brist på idéer. Kanske någon film jag skulle kunna se eller så?
Mac - Se The Game! (den blir riktigt bra efter en timme)