Nekromanti The Geek National Anthem

Pilzefrau

hon/henne
Lite skoj idé kanske, men jag tycker nog mest att det snabbt övergår i namedrop och mest blir fånigt.

solvebring

Superhero
Jag tyckte den var klockren.
Säkerligen full scor'ar den inte, men det var längesedan jag blev tipsad om något av den här kvaliten gällande "nördskämt" på youtube.
Fear Of Girls är ju dock oslagbart.

Johan K

Gammal & dryg
Hahaha !
Ja, herregud.. Tänk va´påhittig man kan var såhär.. =)

Arfert

Facit
amerikanska nördar i såna här sammanhang känns så overkliga på nåt sätt... killarna som dansar i den HÄR videon känns mer som riktiga nördar.. (för det är de).

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Arfert said:
amerikanska nördar i såna här sammanhang känns så overkliga på nåt sätt... killarna som dansar i den HÄR videon känns mer som riktiga nördar.. (för det är de).

Ohmygod.

Jag tror jag är kär i killen med mustasch.

OT: Jag känner att jag måste säga hur bra det är att du länkar till youtube istället för att embedda. TACK!

Arfert

Facit
det är för övrigt min fru som koreograferat den videon (jodå, de HADE koreografi) och vår kompis Sandra som regisserat...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag hade tyckt det var väldigt kul att se en musikvideo med forumiter i. Det finns ju en hel bunt av er i Stockholm och ni verkar dessutom ha både kontakterna och kunskaperna för att sätta ihop något. En musikvideo till Dantes band kanske? Med en dansande Rising? Kan bli en ny internetfluga. :gremlaugh: