Nagelbitare
Tanken är att jag ska uppmärksamma lite nytt folk den här gången efter att ha roat mig med gamla tjommar de två senaste åren. Nu blev det inte så mycket nytt här, men det är ju två bilder kvar.... DRAMA!
Huh! Spänningen stiger. Vilka ska vara med och vilka klarar sig undan? Det är inte många som kommer att få en lugn stund innan de sista två bilderna kommit. Och när kommer dessa då? De kan ju komma vilken dag som helst fram till jul!!
Tänk att varje kväll ligga och kallsvettas i sängen och undra ifall det är imorgon som det händer. Och på morgonen då man vaknar då. Är den med i dagens lucka eller? Är jag med i den? Man vill inte kolla men man måste. Lika obönhörligt som då en mal dras till ljus startar man datorn, loggar in på wrnu, lokaliserar luckan...trycker på den...trycker på den (man var så nervös att man missade första gången)...och sedan känslan av lättnad med ett sting av besvikelse över att nästa Naughty: The Gathering inte var med i luckan. Sedan fram mot kvällen börjar man på undra ifall det är imorgon som den kommer och alltihopa börjar om igen, snäppet värre. Detta fortgår tills den ödesdigra dag man loggar in, hittar luckan, trycker på den och ser att den har KOMMIT! Ve o fasa! Är jag med eller inte!!? Det är nästan så att man låter bli att scrolla ned och istället springer iväg och gömmer sig under sängen men man gör det inte utan sakta sakta scrollar man ned för att se ifall man är med eller inte och sedan den TOTALA lättnaden över att man sluppit undan, igen…sedan ångesten då man inser att det är en Naughty: The Gathering kvar och antalet dagar till jul minskar (linjärt till och med), nu har naglarna tagit slut och man börjar att bita på själva fingrarna. Det är nu man önskar att det aldrig ska bli jul.
/Jaggernaut - konsten att egga upp sig själv