Nekromanti The OC, yaow!

Foggmock

Myrmidon
Världens bästa teveserie. Jag har haft OC-maraton i lumpen denna veckan och alltså.. shit, det är tokbra.

Marissa är snyggast i hela världen och det enda dåliga med serien är att suspension of disbelief rätt hårt försvinner när folk som ser ut som 20-25 år pratar om att ha sex för första gången och ska föreställa sextonåringar. Intalar man sig att de ÄR 20 så funkar serien skitbra eftersom deras "sextonåriga" karaktärer mycket väl kunde passa lika bra på tjugoåriga karaktärer. Förutom sexbiten, då... men de kan ju vara pryda, isolerade och födda av överbeskyddande föräldrar, eller något.

Se! Det är en order, inte ett förslag.

Mattis

Swordsman
Re: The OC, yaow! [ANT]

Är du packad? Anna är ju snyggast med flera mil. Annars så håller jag med, grym serie.

Selly

Level 5 Laser Lotus
Re: The OC, yaow! [ANT]

”Är du packad? Anna är ju snyggast med flera mil.”

Word!

Johan K

Gammal & dryg
Se! Det är en order, inte ett förslag.
Mmkay !
Då får jag väll ge den en channs då.. =)

/ Johan K, som skall börja jobba igen om 3 timmar.. =/

Nightowl

Champion
OC?

Organized Chaos?

Orgasm Convention?

Off-topic Conversation?

Osaka Clinic?

Erik, fattar noll

PS: TV-serier ska vara astronomiskt bra för att jag ska titta på TV över huvud taget. Helst ska jag dela bostad med någon som måste titta. TV-serier där man måste se varje avsnitt går fetbort om jag inte kan få hela på DVD.

Eksem

Champion
Serien skiter jag egentligen i, men Seth (Adam Brody) är ju seriens verkliga snygging. Jag har honom som stilikon för tillfället. Att rollfiguren dessutom har en utmärkt musiksmak för att vara amerikan vilket givit serien ett utmärkt soundtrack är också en superbonus. Men annars är jag måttligt intresserad.

Foggmock

Myrmidon
Death breath Seth! Ja, han har verkligen stil och riktigt många snygga t-shirts på sig under seriens gång. Dessutom är han rätt nördig och det har refererats till M:TG både en och två gånger... Klara pluspoäng. :gremsmile:

Man Mountainman

Storsvagåret
Nu har jag inte sett The OC, men är inte hela POÄNGEN med serien att Seth är nån slags hipster-nörd? I övrigt verkar det ju bara vara vilken amerikansk överklass-the-beautiful-people-dramaserie som helst.

Eksem

Champion
"Nu har jag inte sett The OC, men är inte hela POÄNGEN med serien att Seth är nån slags hipster-nörd?"

Det är i vilket fall min ståndpunkt.
Häftiga nördar är för övrigt det bästa TV kan bjuda på, tycker jag. Nörd is the new black, liksom.

Man Mountainman

Storsvagåret
Nörd is the new black, liksom.

Det ÄR ju det, och på sätt och vis skrämmer det mig, för det betyder, enligt populärkulturens oundvikliga lagar, att nörd snart kommer att bli överexploaterat och ute, och då sitter vi verkliga nördar där och är nördigare än någonsin.

Förhoppningsvis har jag hunnit skaffa en flickvän till dess. :gremgrin: