Jag kan inte ansluta. Säger att länken länken är gammal.
Gå med i Discord-servern De gamla äventyrarna!
Kolla in communityn De gamla äventyrarna på Discord – träffa 8 andra medlemmar och umgås genom gratis röst- och textchatt.
My länk
Jag kan inte ansluta. Säger att länken länken är gammal.
Den här var skitbra med suveräna tool-tips - speciellt de vid sidan av. Jag kunde inte reglerna men kunde ändå gå igenom och göra en rollperson. När jag sedan läste in mig på reglerna så kände jag att jag gjort helt rätt.Självreklam: Jag gjorde ett karaktärsskaparverktyg till TOR som ni kan använda. Inga expansions-kulturer med dock.
Ge mig en rapportJa, vi spelade första gången igår.
Ge mig en rapport![]()
Grymt bra verktyg! Men synd att man inte kan förbättra sin karaktär bara.Självreklam: Jag gjorde ett karaktärsskaparverktyg till TOR som ni kan använda. Inga expansions-kulturer med dock.
Kul att höra. Jag är fortfarande lite avundsjuk (även om jag vet att jag aldrig hade hunnit så...). Kanske i framtiden.Ni bör verkligen spela igenom den här kampanjen!
Jag lagade importen så att primärvapnet blir favoured nu såhär 14 månader senare... Dock så har det ju kommit en version 2 av spelet så vet inte hur stor poäng det var.Den här var skitbra med suveräna tool-tips - speciellt de vid sidan av. Jag kunde inte reglerna men kunde ändå gå igenom och göra en rollperson. När jag sedan läste in mig på reglerna så kände jag att jag gjort helt rätt.
Två småsaker som slog mig.
- När jag laddar in text-filen som sparades så markeras inte ens primär-vapen en favored skill.
- Jag hade velat haft en förklaring under Useful information hur man slår tärningar, men framförallt vad en feat die är.
Skulle du kunna byta ut bakgrundsbilderna också. De är 1,2 Mb stora och är anledningen varför det tar så himla lång tid att ladda sidan. För mig tar dem 200-300 ms per styck medan allt annat tar mellan 30-60 ms att ladda.Jag lagade importen så att primärvapnet blir favoured nu såhär 14 månader senare...
Din slavdrivare! Det här kostade mig flera sekunder av värdefull tid. Det är fixat.Skulle du kunna byta ut bakgrundsbilderna också. De är 1,2 Mb stora och är anledningen varför det tar så himla lång tid att ladda sidan. För mig tar dem 200-300 ms per styck medan allt annat tar mellan 30-60 ms att ladda.
Bifogar två filer som jag komprimerat utan för den skull gjort dem pixliga.
Fan, vad nice. Det är blixtrande snabbt för mig nu.Din slavdrivare! Det här kostade mig flera sekunder av värdefull tid. Det är fixat.