Har sett sista avsnittet nu! Riktigt bra!!!
Storpolitiken är tyvärr fortfarande trist och alverna beter sig ännu mer korkat än förra avsnittet vilket jag inte trodde var möjligt!
Geralt och gängets göromål är dock spännande! ÄLSKAR att de får slåss mot dinosaurier!!! The Witcher är som bäst när det är pulp och fantasykrigare som slåss mot dinosaurier är pulp as fuck!!!
Kul att vi får se The Wild Hunt på slutet! Och kul att sättet de besegrar skurken på har en släng av ”Graagh, I’ve been defeated by the power of love!!!”, härligt klyschigt och passar bra med stilen!
Det finns en jättestor plantering att barden måste ge något superviktigt till Geralt som sen helt glöms bort, men jag tar det som ett kul skämt, en lek med våra förväntningar.
Jag måste erkänna att jag inte förstod helt vad monoliten gjorde i trädet? Har något sådant planterats tidigare? Nåja, jag skulle aldrig få för mig att klaga för mycket på något det kommer dinosaurier ur
Allt som allt en bra avslutning! Jag kommer senare komma med en längre reflektion över hela säsongen