Jag skyddade anth. Och efter att ha drevat ut två ulvar, och lyckats skydda rätt person två nätter i rad så kommer jag vara mycket besviken om vi förlorar det här spelet... Men ja, nu har jag betydligt mindre att gå på, även om det känns skönt att kunna gröna en person till. Men nu måste vi börja rösta ut folk varje dag tills det börjar dö folk.Basenanji said:Ok, BDG, vem skyddade du?
Men skärpning nu Basenanji, din lista är ju fel. Sen om jag förstått det rätt så kunde du bara se att jag använt min förmåga, right?Basenanji said:Men jag saknar inte alternativ.
-xyas
-anth
-LJSLarsson
-Konrad Konvalj
-Vicotnik
-!Paxen
-Korpa
-Björn den gode
-Basenanji
Ja det hoppas jag. Tanken är ju helt befängd.Konrad Konvalj said:Som BDG säger så är det hängning på löpande band nu. Är xyas grön och BDG lyckas med ännu ett väktaruppdrag må han ju hängas ändå. Är jag ensam med denna tanke?
Men alltså Basenanji, är du lika full som mig? Hur i hela friden skulle jag kunna ha en dödadödadödaförmåga? Det var ju för h* ingen som dog? Då skulle vi alltså ha en helt annan väkatare? Äh du är ju inte med i matchen alls verkar det som. Om xyas kommer fram med något vettigt överhuvudtaget kommer jag flytta min röst till dig.Basenanji said:Okej, jag siade BDG och fick reda på att han hade använt sin förmåga.
Men om det innebär att BDG har en dödadödadöda-förmåga eller en ja' e baja en snel liten flika som sjynger i tjyrkans kör, ska fajbjoj tjöpa kajameler vetja?-förmåga vet jag inte.
LJS vem trackade du och vad fick du reda på?Basenanji said:...asså, okej, nu fattar jag.
Jag menade bara att jag bara får reda på att du har använt din förmåga.
Följde planen och checkade Anth.Björn den gode said:LJS vem trackade du och vad fick du reda på?