Björn den gode
Swashbuckler
Re: Kånkelplanen
Men alltså jag tror ju inte det här, jag tror att jag är awesome! Jag bara försöker hitta vilka alternativ som skulle kunna finnas ifall jag inte skulle vara riktigt så awesome som jag känner mig (drevat ut två ulvar själv, skyddat rätt person två nätter).
Jag tror att min förmåga fungerar precis som en vanlig väktare, att om jag lyckas väkta den personen som dom försöker nattmörda så dör den inte. Däremot så har jag vissa begränsningar som inte är dom vanliga, och jag kan tänka mig att det finns liknande begränsningar för ulvarna, som att dom till exempel bara får utföra X antal nattmord och kan välja vilka nätter dom försöker. Att det däremot inte skulle finnas några nattmord alls känns helt orimligt tillsammans med min förmåga.Basenanji said:Nu måste du ögonblicklige utveckla det där för det var skummare än Astons Mustascher en sömnig kväll i Istanbuls basarer.
Så vad tror du då? Hur fungerar din förmåga?Eftersom jag är väktare så känns det däremot som att det måste finnas möjlighet till nattmord, men inte nödväntigtvis som vanligt att ulvarna mördar varje natt, min väktarroll fungerar inte heller precis som vanligt nämligen.
Men alltså jag tror ju inte det här, jag tror att jag är awesome! Jag bara försöker hitta vilka alternativ som skulle kunna finnas ifall jag inte skulle vara riktigt så awesome som jag känner mig (drevat ut två ulvar själv, skyddat rätt person två nätter).